800
۰
اغمای بیمارستان جدید سراوان 10 ساله شد؛

یک بیمارستان 50 ساله برای پاسخگویی نیاز مردم سه شهرستان در جنوب شرق

کلنگ احداث بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان سال 88 به زمین زده شد، اما پس از گذشت 10 سال مردم این منطقه همچنان چشم انتظار ربان افتتاح این بیمارستان هستند.
یک بیمارستان 50 ساله برای پاسخگویی نیاز مردم سه شهرستان در جنوب شرق
به گزارش شستون، شهرستان مرزی سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان که بیشترین مرز خاکی را با کشور پاکستان دارد، یک بیمارستان دارد که در حال ارائه خدمات به سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان است.
با توجه به اینکه بیمارستان رازی سراوان  قدمتی بالای 50 سال دارد پاسخگوی نیاز مردم خود این شهر نیست، اما همچنان در حال ارائه خدمات به بیماران شهرستان های سیب و سوران و مهرستان نیز است.
سال 88 بود که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی کلنگ احداث بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان جهت رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهتر به زمین زده شد که پس از گذشت 10 سال مردم این خطه از کشور همچنان چشم انتظار افتتاح بیمارستان جدید هستند.
 پس از گذر از وعده های مسئولین در خصوص افتتاح این بیمارستان که هر بار این وعده ها تحقق نیافت، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در 19 آذر سال گذشته در سفری  که به این شهرستان داشت، افتتاح بیمارستان 218 تختخوابی سراوان را یکی از آرزوهای خود عنوان کرد و قرار بود که این بیمارستان در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد، اما همچنان  دولتی ها در تحقق این وعده ناکام مانده اند.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در گفت و گویی که هفته گذشته با شستون داشت، از سفر مبرا نماینده رئیس جمهور در امور عمرانی  جهت بازدید ازپروژه های عمرانی در حال احداث این شهرستان خبر داد و گفت: بازدید از بیمارستان جدید شهرستان یکی از پروژه های در حال ساخت این شهرستان بود، که نماینده رئیس جمهور از نزدیک از روند اجرایی آن بازدید و مشکلات را بررسی کرد.
 وی افزود: برای احداث بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
همچنین  فرماندار سراوان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدیدی شبکه بهداشت و درمان سراوان که در 13تیرماه سال جاری برگزار شد، گفت: بیمارستان جدید در حال احداث این شهرستان با بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی یکی از ضرورت ها و نیاز های اساسی مردم این منطقه است.

انتهاییام/الف.د
 
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 12176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *