800
۰

دست و پنجه نرم کردن شهروندان حاشیه شهر سراوان با قطعی آب/ نوسازی لوله ها علت قطع شدن آب خیابان مولوی شهداد

جمعی از شهروندان ساکن خیابان مولوی شهداد سراوان از قطع بودن یک هفتگی آب این خیابان به دلیل نوسازی لوله ها ابراز گلایه و خواستار رفع فوری این مشکل شدند.
دست و پنجه نرم کردن شهروندان حاشیه شهر سراوان با قطعی آب/ نوسازی لوله ها علت قطع شدن آب خیابان مولوی شهداد
به گزارش شستون، جمعی از شهروندان سراوان ضمن تماس های مکرر با این پایگاه خبری از قطعی یک هفته ای آب در خیایان مولوی شهداد این شهرستان ابراز گلایه و خواستار پیگیری و پاسخگویی مسئولین مربوطه شدند.

 ارباب یکی از ساکنین خیابان مولوی شهداد در گفت و گو با شستون بیان کرد: به دلیل نوسازی لوله های خیابان مولوی شهداد، آب منازل برخی از کوچه های این منطقه از هفته گذشته قطع شده است.

 وی افزود: مسئولین اداره آب قول وصل شدن آب را تا شامگاه روز چهارشنبه هفته قبل داده بودند، اما پس از گذشت یک هفته همچنان برخی از کوچه های این منطقه فاقد آب است.

 این شهروند سراوانی ادامه داد: قطع بودن آب مشکلاتی را برای انجام فرایض دینی و مذهبی به وجود آورده است که انتظار می رود این مشکل در اسرع وقت نیز مرتفع شود.

 ارباب خاطر نشان کرد:  پس از چند بار مراجعه به اداره آب، آنها پاسخ دادند که وسایل مورد نیاز را تهیه کنید چرا که ما وسایل لازم را نداریم.

وی تصریح کرد: پس از اعتراضات گسترده فقط آب چند کوچه از این خیابان را وصل کرده اند اما همچنان چندین کوچه فاقد آب است.

 در تماسی که خبرنگار شستون با کیخا معاون اداره آب و فاضلاب شهری داشت، وی بیان کرد: موضوع مربوطه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و نتیجه نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 15025
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *