800
۰
در مراسم محوری هفته وحدت و بسیج دانش آموزی مطرح شد؛

وحدت؛ قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی / هدف دشمن از تفرقه ایجاد اغتشاش و تسلط بر کشورها است

حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: وحدت رمز اصلی پیروزی انقلاب و عامل اصلی تداوم آن بوده و هدف دشمنان از تفرقه میان مردم و اقوام، ایجاد اغتشاش و تسلط بر کشورها است.
وحدت؛ قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی / هدف دشمن از تفرقه ایجاد اغتشاش و تسلط بر کشورها است
به گزارش شستون؛ مراسم محوری گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج دانش آموزی و همچنین زنگ استکبار ستیری با حضور قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان حوزه انتخابیه سراوان و خاش در مجلس شورای اسلامی، زینی وند معاونت سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستانهای سیب و سوران و مهرستان، اعضای شورای تامین، معتمدین، فرهنگیان، شورای تأمین، بسیجیان و سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مدرسه نمونه نام آوران شهرستان مهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حسین نکوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان به خبرنگار ما گفت: پیام هفته وحدت این است که با دست اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا(ص) و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم.
 
وی افزود: وحدت اسلامی قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام محسوب می شود و هفته وحدت باید فرصتی برای تبیین اخلاق در جامعه به خصوص بین نسل جوان است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و توسعه جوامع بشری رهاورد وحدت است که باید قدردان آن باشیم، ادامه داد: هفته وحدت سبب می شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند.
 
نکویی بیان کرد: وحدت رمز اصلی پیروزی انقلاب و عامل اصلی تداوم آن بوده و هدف دشمنان از تفرقه میان مردم و اقوام، ایجاد اغتشاش و تسلط بر کشورها است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حضرت محمد مصطفی (ص) نبی مکرم اسلام، مهمترین رکن و بهترین محور برای وحدت مسلمانان جهان است.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 20697
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *