800
۰
امام جمعه سراوان مطرح کرد؛

خروش ملت بصیر ایران مقابل خدعه گران عالم در فتنه ۸۸/ ولایت مداری؛ پیام نهم دی ماه است

مراسم ایام الله نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت صبح امروز با حضور جمعی از مردم متدین سراوان در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.
خروش ملت بصیر ایران مقابل خدعه گران عالم در فتنه ۸۸/ ولایت مداری؛ پیام نهم دی ماه است
به گزارش شستون، مراسم گرامیداشت ایام الله نهم دی ماه با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه، علما، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، ریش سفیدان بزرگان و جمعی از مردم سراوان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: نهم دی ماه روز بصیرت میثاق امت با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است به این جهت که این روز بصیرت ملت به پا خواسته و سرافراز را یادآور می شود که مقابل خدعه گران و یاغی گران عالم خروشیدند.

وی افزود: نه دی ایام الله است به جهتی که ما توجه داشته باشیم نسبت به دشمنان دین خدا و خدعه آنها و از سمت دیگر همیشه آمادگی داشته باشیم تا صحنه را خالی نکنیم و میدان را فتنه گران خالی نگذاریم.

امام جمعه سراوان ادامه داد: نه دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، جلوه ای از این است که ذهن ها، دلها و فطرت ها را به سمت خود جذب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه در نهم دی ماه ملت با بصیرت ایران وارد میدان شدند و فتنه را خاموش کردند، اضافه کرد: باید توجه کنیم نه دی در مقابل کودتایی خزنده و برنامه ریزی شده دارای هجمه های متعدد بود که در طول سال ها توسط دشمن طراحی شده بود و تنها دل به فتنه ۸۸ بسته بودند و تا از طریق جنگ نرم بتوانند به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: افراد تشنه قدرت و ثروت را در داخل آماده کردند و فضا را به سمتی سوق دادند تا بستر انتخابات فراهم شود چون در این بستر بهتر می توانستند هدف شوم فتنه گری را در داخل به کار گیرند، یقین داشتند در این کودتا می توانند به هدف برسند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: در زمان قبل از انتخابات یک تیم حرفه ای را تشکیل دادند و در سراسر کشور افرادی که در جرگه فتنه گران بودند را با ابزار های مختلف به کار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: از یک سال قبل از انتخابات برنامه ریزی کرده بودند تا ذهن را آماده کنند که در انتخابات قطعا تقلب صورت می گیرد اما مردم بصیر ایران اسلامی از افرادی که خط و‌ مسیر آنها انقلابی و در خط شهدا نبود تنفر داشتند چرا که ملت ایران انقلاب را دوست دارند و به عنوان خط اسلام و نبی مکرم اسلام (ص) دقیق می شناسند.

وی تصریح کرد: فتنه گران در انتخابات بحث تقلب را مطرح کردند و هشت ماه در کشور آشوب به پا کردند، به مساجد خسارت وارد و به مقدسات توهین و به عاشورا هتک حرمت کردند.

امام جمعه سراوان اذعان کرد: مردم بصیر ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به میدان آمدند و فتنه را خنثی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: ضرورت دارد هویت فتنه، سرچشمه و‌ بازی خوردگان خواص بی بصیرت را به خوبی بشناشیم و شعارهای جمع قلیل فتنه گران را فهم کنیم.

وی با بیان اینکه سرچشمه فتنه در اتاق های فکر در رژیم صهیونیستی بود و‌ فتنه گران به سرچشمه فساد متصل بودند برای اینکه شعار از زبان اینها با فکر آنها صادر می شد، خاطر نشان کرد: بازیگران صحنه سرویس های بیگانه علیه اسلام در منطقه و غرب بودند و برای فراهم ساختند بستر آشوب در کشور دست به دست هم دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه خواص بی بصیرت خواسته و دانسته با تشنگی ثروت و قدرت در میدان شیاطین و در سنگر دشمنان انقلاب و مردم قرار گرفتند، گفت: یکی از سیاست های شوم آمریکا و غرب ایجاد شکاف بین ملت و نظام، ملت و دولت و بین خود مردم بود که در فتنه ۸۸ مشاهده شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: پیام نهم دی ماه این است که در خط ولایت فقیه و ولی خدا باشیم تا از فتنه و خدعه در امان بمانیم و شناخت دقیق و با بصیرت در مسیر ارزش ها داشته باشیم تا در مسیر بندگی ادامه حیات دهیم.

وی تصریح کرد: دشمن می داند در جنگ نظامی نمی تواند علیه ایران اقدامی انجام دهد به همین جهت در سال ۸۸ با یک طراحی پیچیده از طریق جنگ نرم وارد شد و تاکتیک خود را تغییر داد اما حضور به موقع مردم و میدان داری ملت بصیر ایران خدعه آنها را خنثی کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 24429
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *