800
۰
عزیز پور امام جمعه موقت سراوان:

توصیه اسلام برای اعضای جامعه صبر در مقابل ناملایمات زندگی است/همراهی با آمریکا و جنایت کارها از سیاست های راه بردی آل سعود است

عزیز پور امام جمعه موقت شهرستان سراوان همراهی با آمریکا و جنایت کارها را از سیاست های راه بردی آل سعود عنوان کرد.
عزیز پور
عزیز پور
به گزارش شستون ،حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور امام جمعه موقت سراوان در خطبه های این هفته خود در خصوص کم صبری و واکنش سریع به ناملایمات درجمع نماز گزاران گفت : در برابر نا ملایمات و کج روی هایی که به شما وارد می شود اگر صبر نداشته باشید و از خود برخوردی نشان دهید این برخورد ممکن است  باعث از بین رفتن حرمت ها یی بین انسان هاشود.
عزیز پور  با اشاره به اینکه توصیه اسلام برای اعضای جامعه صبر و تحمل در برابر ناملایمات زندگی است افزود: صبر خمیر مایه ذات انسان است و اگر در کارها صبر پیشه شود حق پدر و مادر ادا خواهد شد.
وی خانواده را کانونی دانست که در آن فرزندان خواسته های خود را از پدر و مادر عنوان می کنند و به فرزندان توصیه نمود تا خواسته های خود را مطابق با وضع مالی خانواده خود عنوان کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت سراوان  فشار های روحی و روانی را از نتایج‌ بی صبری برشمرد و نقل مکان فیزیکی، خوردن آب خنک و وضو گرفتن را از جمله اقداماتی دانست که باعث فروکشی عصبانیت می شود.
عزیز پور امام جمعه موقت سراوان اظهار داشت : در سال های اخیر آل سعود تمام تلاش و همت خود را با ایجاد اقدامات خصمانه  جهت ضربه زدن به تشیع  و دولت و ملت اسلامی به کار گرفته است.
وی همراهی با آمریکا و جنایت کاران را  از سیاست های راه بردی آل سعود  در این چند سال عنوان کرد و افزود:جنایت مسجد الحرام ،کشتار حاجیان ما در واقعه منا ،از بین بردن حرمت جوان ایرانی و اخیرا نیز برخورد ناشایست و دور از ادب و نزاکت با تیم مذاکره کننده در خصوص برقراری ارتباط صحیح برای جابجایی حاجیان از جمله جنایت های آل سعود علیه ایران می باشد که باید یک برخورد شایسته علیه آل سعود انجام گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت سراوان خاطر نشان کرد: اگر هیبت حیدری مقام معظم رهبری در مقابل واقعه کشتار منا نبود،اکنون جسد ها به کشور باز نمی گشت.
عزیز پور امام‌جمعه موقت سراوان با اشاره به اینکه آل سعود با یک ملت رشید و شجاع و ملتی که هشت سال دفاع مقدس رو با شجاعت و رشادت در مقابل تمامی کشور ها ایستادگی کرد روبرو است تصریح کرد:کسانی که در داخل کشورطبل تفرقه را در خصوص لبنان و سوریه می دمند تا بین مسئولان تفرقه ایجاد کنند بدانند که در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مقام معظم رهبری قرار دارد که نمی گذارد تفرقه افکن ها به مقصود خود برسند. 
وی در پایان گفت:جای تعجب دارد که برخی از مسئولین که در این نظام خدمت کرده اند می گویند شورای نگهبان نمی تواند آرای یک نماینده را ابطال کند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 1120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *