800
۰
۱
اتفاقی تلخ در پیچ و خم ناملایمات اداری؛

احداث اورژانس بیمارستان سراوان متوقف شد/ شهردار سراوان: عوارض شهرداری پرداخت نشده است

شهردار سراوان به دلیل عدم پرداخت عوارض شهرداری و نداشتن مجوز، ساخت اورژانس بیمارستان رازی سراوان را متوقف کرد.
اورژانس
اورژانس
به گزارش شستون ، در تماسی که برخی از شهروندان شهرستان سراوان با پایگاه خبری شستون داشتند با بیان اینکه شهرداری ساخت اورژانس بیمارستان رازی سراوان را متوقف کرده است خواهان پیگیری این موضوع از این پایگاه خبری شدند.
عدم پرداخت عوارض شهرداری سبب توقف این طرح شده است
در تماسی که پایگاه خبری شستون در این خصوص با محمد بارک زهی شهردار سراون داشت، وی در خصوص توقف ساخت اورژانس جدید بیمارستان رازی شهرستان سراوان گفت :به دلیل پرداخت نکردن عوارض شهرداری و عدم مجوز ساخت جلوی ساخت اورژانس را گرفته ایم.
وی  افزود:طبق جلسات صورت گرفته در فرمانداری با رئیس شبکه بهداشت ، تخفیفات لازم در جهت پرداخت عوارض به شهرداری داده شده است.
بارک زهی با اشاره به اینکه چندین بار به شبکه بهداشت و درمان جهت پرداخت عوارض مهلت های یک ماهه و هفتگی داده شده است ، خاطر نشان کرد: عوارض ساختمانی ردیف جداگانه ای دارد که فقط خاص پروانه کار است و به دلیل پرداخت نشدن این عوارض از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان مجبور به توقف ساخت اورژانس این بیمارستان شده ایم.
دلیل وقفه عوارض شهرداری پایان سال مالی و تسویه حساب دانشگاه است
در ادامه پیگیری ها در تماسی که با رضا رضازاده مدیر شبکه بهداشت و در مان شهرستان سراوان  داشتیم، وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته با شهردار در تاریخ 20 فروردین ماه سال جاری با حضور فرماندار، مبلغ 450 میلیون تومان عوارض ساخت اورژانس مورد تإیید نهایی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت :در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستیم تا بتوانیم از طریق این دانشگاه عوارض شهرداری را پرداخت کنیم.
رضازاده وقفه ایجاد شده در پرداخت عوارض شهرداری را به دلیل قرارگرفتن در پایان سال مالی و تسویه حساب با دانشگاه عنوان کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان طبق قرارداد یک ساله که از بهمن ماه سال گذشته  با پیمانکار جهت ساخت و تحویل منعقد کرده اند، خاطر نشان کرد: پروژه بلوک زایمانی،کلینیک ویژه و توسعه اورژانس به اعتبار97میلیار ریال تا پایان سال جاری اگر وقفه ای ایجاد نشود به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان افزود: سعی می کنیم تا نیمه اول خرداد عوارض شهرداری را پرداخت کنیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 1139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
هرچه زودتر عوارض پرداخت بشه تا بیشتر از این مردم دچار مشکل نشن