800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

اختصاص ۱۱آمبولانس در شب جهارشنبه سوری جهت ارائه خدمات/تعامل اورژانش شهرستان سراوان بانیروی انتظامی ،آتش نشانی و هلال احمر

چهارشنبه سوری یکی از مراسمات سنتی ایران است که از دیر باز در فرهنگ سنتی ایران زنده نگاه داشته شده است.
چهارشنبه سوری
چهارشنبه سوری
به گزارش شستون در شب آخرین چهارشنبه سال مراسمی برگزار می شود که قدمت آن به قبل از اسلام باز می گردد.طبق آیین باستان ایرانیان در این شب آتش بزرگی بر افروخته می شود و با پریدن از روی آتش مراسم جچهارشنبه سوری آغاز می شود و هنگام پریدن از روی آتش جمله(زردی من از تو ، سرخی تو از من) با صدای بلند تکرار می شود.
در سالهای اخیر به دلایلی از قبیل سودجویی های اقتصادی ، عدم رعایت استاندارد های ایمینی در تهیه وساخت ومواد منفجره و آتش زا باعث به وجود آمدن آتش سوزی ها و انفجارات مهیب و زیانبار و جبران ناپذیری گردیده و خانواده های زیادی را داغدار کرده است.
رئیس شبکه بهداست ودرمان شهرستان سراوان با اشاره به نصب بنر و توزیع بروشور جهت آگاهی مردم از خطرات مواد منفجره و آتش زا گفت: تعداد 11دستگاه آمبولانس و50 تکنسین فوریتهای پزشکی و هفت پایگاه سلامت در چهارشنبه آخر سال برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است.
احسان شیخی بابیان اینکه احتمال در گیری و نزاع وجود دارد خاطر نشان کرد : اورژانس شهرستان سراوان برای کاهش آسیب های احتمالی در این شب  با نیروی انتظامی ، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی تعامل و همکاری دارد.
وی در پایان از خداوند منان خواستار سالی سرشار از شادی و موفقیت موفقیت را برای مردم شریف سراوان شد.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 1030
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *