800
۰
شستون گزارش می دهد؛

مسئولین همچنان در خواب زمستانی به سرمی برند/ روستای جمیلی سی و هشت سال فاقد شبکه آب رسانی

دهیار روستای جمیلی از توابع بم پشت گفت:این روستا سی وهشت سال است که شبکه آب رسانی ندارد۰
ی
ی
به گزارش شستون آب مایه حیات است و  دارای خواص مهمی در زندگی بشر می باشد.آب در بیشتر فرآیندهای متابولیسمی بدن نقش اساسی دارد.
هفتاد درصد وزن بدن را آب تشکیل می دهد.انسان هر آبی را نمی تواند مصرف کند  و آبی را که مورد مصرف قرار می دهد باید عاری از هر گونه باکتری و قارچ باشد.
روستای جمیلی فاقد شبکه آب رسانی است
 دهیار روستای جمیلی در گفت وگو با خبرنگار شستون با اشاره به اینکه این روستا۳۶۰ نفر جمعیت دارد گفت: این روستا فاقد شبکه آب رسانی و لوله کشی است.
 محمد پرکی با بیان اینکه روستاییان آب شرب خود را از چاه تأمین می کنند افزود: سی و هشت سال است که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این روستا هم چنان فاقد شبکه آب رسانی و تلفن سیار است. 
 وی در پایان باتوجه به اینکه از ادارات مربوطه مشکلات را پیگیر شده و نتیجه ای نیافته است، تصریح کرد: هیچ گونه منبعی برای ذخیره آب چاه نداریم و روستاییان به وسیله پمپ آبی که خودشان طراحی کرده اند از آب چاه بهره می برند. 
 رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی با اشاره به اینکه در بخش بم پشت و توابع ۱۲۷ پارچه آبادی وجود دارد خاطر نشان کرد: روستای جمیلی یکی از روستاهایی است که شبکه آب رسانی هیچ گونه اقدامی برای آب رسانی این روستا انجام نداده است.
 سعید جنگی زهی با بیان اینکه ۵۳روستا را به صورت سیار آب رسانی می کنیم افزود: با کمک مردم روستای جمیلی برای تأمین آب شرب این اقدام به حفر چاه کرده ایم .
 وی لوله کشی و آب رسانی به روستای جمیلی را از پروژه های سال آینده دانست و ادامه داد: به کمک شبکه بهداشت به آب چاه این روستا کلر یک درصد وارد کردیم تا قابل شرب باشد.
 

 انتهای پیام/
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 1039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *