800
۰
معتمد بخش بم‌پشت:

حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

معتمد بخش بم‌پشت سراوان گفت: حضور پرشور مردم در یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.
حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است
ابوالخیر درازهی در گفتگو با شستون بیان کرد: صندوق رأی یعنی صندوق اعتماد به نظام انقلاب اسلامی و نماد اعتبار و اعتقاد به رای و حضور مردم است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره از بدو شکل‌گیری و حضور خود در کنار مردم بوده و همیشه با حضور مردم استوار مانده و در عین حال در تلاش برای تحقق عدالت و برابری مردم بوده است.

این معتمد سراوانی ادامه داد: پایه‌های بنیادین و قوی این نظام مقدس همواره بر اساس انتخاب و آرای مردمی شکل گرفته و برای احقاق حقوق عامه در تمامی عرصه ها، توانسته است که این نقش آفرینی را حل المسائل تمامی مشکلات قرار بدهد.

درازهی تصریح کرد: مردم ما ‌در طول سال‌های پس از انقلاب عظیم اسلامیِ سال ۵۷ همواره نشان داده‌اند که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و در عرصه‌های مختلف، وحدت امت اسلامی و حضور پرشورشان پای آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری و همچنین حضور در پای صندوق‌های رأی دلیل این مدعاست.

وی خاطرنشان کرد: لذا، مردم ما با حضور پرشورشان در یوم الله ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ همچون گذشته برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام اسلامی می‌افزایند و توطئه‌ها و برنامه‌ها و اهداف دشمن را به حول و قوه الهی در هم خواهند شکست.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 27334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *