800
۰
امام‌جمعه روستای مرزی سرکلوکیان:

مرزداران بم‌پشت حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت

امام جمعه روستای مرزی سرکلوکیان گفت: مردم مرزدار بم پشت همچون گذشته در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند ماه حضور حداکثری خواهند داشت
مرزداران بم‌پشت حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت
مفتی عبدالواحد سپاسی در گفتگو با شستون با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را ناامید می‌کند و زمینه ساز اقتدار نظام است، اظهار داشت: همه ما به عنوان یک ایرانی تکلیف و وظیفه داریم که برای تصمیم‌گیری در سرنوشت خودمان در انتخابات شرکت کنیم.

مفتی عبدالواحد سپاسی افزود: حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور و جامعه است و اگر به دنبال این هستیم که کشور ما به ترقی و پیشرفت برسد، باید با شرکت در انتخابات از انقلاب و نظام خود حمایت و پشتیبانی داشته باشیم.

امام جمعه روستای سرکلوکیان عنوان کرد: با گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم مرزدار بم پشت همواره حضور حداکثری در انتخابات داشته و همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم به خصوص جامعه مرزدار منطقه بم پشت در انتخابات و دعوت از آنان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای گفت: شرکت در انتخابات وظیفه‌ ملی بوده که می‌طلبد مدنظر تمامی افراد جامعه قرار گیرد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 27318
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *