800
۰
صرفاجهت اطلاع مسئولین؛

بازارگرمی دست فروشان در خیابان های سراوان+تصاویر

سد معبر و ازدیاد دست فروشان در خیابان نبوت جنوبی و قدس معضلاتی در تردد شهروندان در این خیابان ها به وجود آورده است.
سدمعبر
سدمعبر
به گزارش شستون، اگر یک نگاه گذرا به خیابان ها و معابر سراوان بیاندازیم شاهد سد معبر های داخل پیاده روها و حتی حاشیه خیابان می شویم.
مدت بسیار طولانی است که شهروندان سراوانی با معضل سد معبر در خیابان قدس،نبوت جنوبی و برخی از چهار راه ها دسته پنجه نرم می کنند.سد معبر توسط دست فروشان،کسبه،پارک نامناسب اتومبیل ها و موتور سیکلت ها،وانت بارهای میوه فروش و ریختن نخاله های ساختمانی در حاشیه معابر و سطح پیاده رو هاایجاد می شود که رفت و آمد زنان و کودکان را در این خیابان ها مختل کرده است لذا گاها زنان و کودگان به ناچارمجبور می شوند از سطح معابر برای عبور و‌مرور استفاده می کنند که این خود معضلی دیگر برای خودروهای در حال تردد به وجود می آورد.
گاهی اوقات شاهد ترافیک و آلودگی صوتی که به شدت آزار دهنده است هستیم.عدم توجه به رفع این مشکل در شهرستان سراوان توسط مسئولین مربوطه باعث عادی شدن این معضل در پیاده روها و معابراین شهرستان شده است.
طبق ماده ۵۵قانون شهرداری ها،سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز از آنها ومیدان ها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا به عناوینی دیگر ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن مذکور فوق به وسیله مامورین خود رأسا اقدام کند.
آیا شهروندان بیخیال حقوق شهروندی خود شده اند؟

مدتی طولانی است که شهروندان سراونی سد معبرهای گوناگون را در سراوان شاهد هستند که رفت و آمد در پیاده رو ها را برای آنان دشوار کرده است.
یکی از شهروندان در گفت و گو با شستون اذعان داشت: دست فروشان ،میوه فروشان و مغازه داران بیرون از مغازه و در مسیر پیاده روها بساط کرده که مسیر تردد شهروندان رامختل کرده اند.
این شهروند با اشاره به عریض بودن خیابان قدس(یک طرفه) می گوید: ایجاد ترافیک ،آلودگی صوتی ،تصادف وگاها نزاع هایی که در ترافیک ها به وجود می آید را نتیجه جولان دست فروشان و مغازه داران در این خیابان است.
  وی در ادامه باتوجه به اینکه در این خیابان عبور و مرور با مشکل مواجه شده  و یک معضل بزرگ را برای شهروندان به وجود آورده است ، افزود:مردم از شهرداری و ارگان های مرتبط خواستار ساماندهی و کنترل خیابان قدس و خیابان نبوت جنوبی هستند.
 








 
 
انتهای پیام/1319
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 1467
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *