800
۰
کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی:

هدف دشمن از تهاجم فرهنگی جلوه بخشی به ناهنجاری هاست/ ماهواره ها به دنبال نابودی نگاه عفیفانه مرد و زن در خانواده هستند

کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی اظهار داشت: هدف دشمن از تهاجم فرهنگی تهی کردن یک ملت از باورهای دینی، تضعیف اعتقادی، از بین بردن خط قرمزها و جلوه بخشی به ناهنجاری ها می باشد.
جنگ نرم
جنگ نرم
به گزارش  شستون به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ فرشته عسکری به خبرنگار اوشیدا گفت: امروزه نظام استکبار جهانی دریافته که با تکیه بر مطالب صرفا سیاسی نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد بلکه در قالب فرهنگ می تواند مخاطب را بدون آنکه متوجه شود به سمتی که خواست خودش است هدایت کند.

وی در این راستا افزود: استکبار جهانی می خواهد از هر راهی برای ضربه زدن به ما و هویت دینی ما و رسیدن به اهداف شوم خود بهره ببرد.

وی ادامه داد: راه اندازی قارچ وار شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی از راهبردهای دولت های غربی و بیگانه برای از بین بردن فرهنگ دینی و روحیه اسلام خواهی و مقاومت در ملتها از طریق بی بند و باری جنسی است که این راهبرد امروزه در عمل به اوج خود رسیده و بدترین پیامدش ترویج بدحجابی و کمرنگ شدن عفاف درجوامع اسلامی است و تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این ارزش اسلامی به صورت شبانه روز و به صورت های مختلف ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نگاه اساسی فیلم هایی که توسط رسانه های غربی تولید و از طریق ماهواره به طور رایگان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد برای از بین بردن نگاه عفیفانه مرد و زن در خانواده است که دشمن تلاش میکند تا زیور عفاف را به عنوان یک عامل مخرب جلوه داده و تعهد و پایداری افراد خانواده را نسبت به هم را از بین ببرند.

مدرس دانشگاه تصریح کرد: غرب در مرحله نخست در جهت زدودن خداباوری تلاش میکند و در مرحله بعد باورهای دینی را مورد هجوم قرار می دهدو پس از آن به ترویج مفاسد دینی می پردازد.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: فروش دین، اخلاق و خانواده محوری هدف اصلی غربی ها در تولیدات فرهنگی برای کشورهای اسلامی است و تک محوری کردن خانواده، منسوخ کردن ازدواج و گسترش روابط آزاد در جامعه مدنظر غرب و صهیونیسم است.

انتهای پیام..///
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 1474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *