800
۰
امام جمعه موقت سراوان مطرح کرد:

به گروگان گرفتن ذهن جوانان هدف دشمن در جنگ نرم/ روحانیون به خار چشم استکبار تبدیل شدند

امام جمعه موقت سراوان گفت: دشمن در جنگ نرم تلاش می کند تا با تبلیغات سوء ذهن جوانان و نوجوانان را به گروگان بگیرد.
به گروگان گرفتن ذهن جوانان هدف دشمن در جنگ نرم/ روحانیون به خار چشم استکبار تبدیل شدند
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام و المسلمین مختارسابکی امام جمعه موقت سراوان بیان‌کرد: شهید مطهری علم، تعهد، دقت در امورات داشت و به عنوان الگو برای معلمین قرار دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان تحت‌تاثیر معلمان قرار می‌گیرند و از آنها الگو پذیری دارند، معلمان در جنگ سخت دانش‌آموزان را به سمت جبهه سوق می‌دادند که ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزان از الگو پذیری دانش آموزان از معلمان صورت پذیرفت امروزه نیز از معلمان انتظار می رود در جنگ نرم که دشمنان جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده دانش‌آموزان را به سمت مساجد سوق دهند.

امام جمعه موقت سراوان ادامه‌داد: دشمنان در فضای نرم در حال تبلیغات سوء برای گروگان گرفتن ذهن‌های جوانان و نوجوانان است لذا می طلب همانطور که معلمان نسبت به فرزندان خود احساس مسئولیت دارند در جنگ نرم نیز نسبت به دانش‌آموزان همانند فرزندان خود احساس مسئولیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی خاطرنشان‌کرد: انتظار از معلمین است همانند استاد مطهری که معلم واقعی بود معلم واقعی باشند و دانش آموزان را به سمت خوبی سوی دهند.

وی تصریح‌‌کرد: بیست و چهار اردیبهشت ماه سالروز فتوای تاریخی میرزا حسن شیرازی در لغو امتیاز تنباکو و اولین حرکت سیاسی و اجتماعی با انگیزه اسلامی و الهی بود که به نتیجه رسید و استکبار و استعمار را درهم پیچید.

امام جمعه موقت سراوان گفت: هجمه‌ها نسبت به روحانیت زیاد شده و دشمن تلاش می کند که بین روحانیت و مردم جدایی بیاندازد و روحانیون از مواضع حقی که دارند دست بکشند اما کور خوانده‌اند، دشمنان از روحانیون سیاست‌ها خورده‌اند و امروزه به خاری در چشم استکبار تبدیل شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین سابکی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) بیان‌کرد: امام جعفر صادق (ع) ۳۴ سال امامت کرد، در طول امامت خود به مبارزه فرهنگی، دینی و سیاسی پرداخت برخی ها می گویند امام صادق (ع)فعالیت سیاسی نداشت اما همین که خود را به عنوان امام معرفی می کرد یعنی کار سیاسی انجام داده است.



انتهای خبر/
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 26457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *