800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

فساد اخلاقی، مهم ترین عامل ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق اظهار داشت: حضور زنان در ورزشگاه باعث فساد اخلاقی خواهد شد و نباید در مکانی که مرد نامحرم حضور دارد، ظاهر شوند.
grewhes
grewhes
مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون با بیان اینکه ورود زنان در ورزشگاه با موازین اسلامی مغایرت دارد، گفت: حضور بانوان در ورزشگاه باعث فساد اخلاقی خواهد شد و نباید در مکانی که مرد نامحرم حضور دارد ظاهر شوند.
وی ضمن اظهار مخالفت علما بر حضور زنان در ورزشگاه ها اظهار داشت: زنان باید با حفظ حجاب باید در مکان های ورزشی حضور پیدا کنند که مخصوص خود آنها باشد و با موازین اسلامی تضاد نداشته باشد.
امام جمعه موقت جالق خاطر نشان کرد: زنان باید سعی بر این داشته باشند که در فعالیت های اجتماعی دیگری از جمله کمک به اشتغال زایی و آموزش هنرهای فنی و خانواده حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه ماردان اولین عامل تربیت فرزندان هستند، افزود: مادران می توانند با تربیت صحیح فرزندان خود افرادی مجاهد، مومن و دیندار تحویل جامعه بدهند و از حضور در سالن های ورزشی که مردان درآن حضور دارند اجتناب کنند.
مولوی رئیسی ادامه داد: حضور بانوان در ورزشگاه باعث ایجاد فساد اخلاقی شده و مشکلات اجتماعی ادیده ای را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: هرگاه زن و مرد نامحرم با هم خلوت و اختلاط شیطان بر آنها مسلط خواهد شد.
امام جمعه موقت شهر جالق اذعان داشت: با توجه به اینکه ما در کشور اسلامی با نظام اسلامی هستیم سعی و تلاش بانوان بر این باشد که در چهارچوب موازین اسلامی و شرعی حرکت کنند.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 7335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *