800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

مقابل رژیم صهونیستی موضع گیری قاطعی داشته باشید/ قرار گرفتن در کنار رژیم صهونیستی خون خوار خیانت به اسلام است

امام جمعه موقت شهر جالق با اشاره به بازی فوتبالیست های ایرانی با رژیم صهونیستی اظهار داشت: این حرکت بازیکن های ایرانی یک عمل ناشایسته است و ما باید مقابل رژیم صهونیستی موضع گیری قاطعی داشته باشیم.
jhtrdjrd
jhtrdjrd
مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون با اشاره به بازی فوتبالیست های ایرانی با رژیم صهونیستی اظهار داشت: این حرکت بازیکن های ایرانی یک عمل ناشایسته است و ما باید مقابل رژیم صهونیستی موضع گیری قاطع و شفافی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه ایستادن در کنار رژیم صهونیستی غاصب خیانت به مسلمانان است، گفت: بازی با استکبار و شرکت در مسابقات آنها به نوعی پذیرفتن و بزرگ شمردن رژیم صهونیستی است.
امام جمعه موقت جالق با اشاره به اینکه این رژیم هیچ جایگاهی در جهان اسلام ندارد و سرزمین مسلمانان را با زور و تجاوز غصب کرده است، خاطر نشان کرد: هیچ مسلمانی نمی تواند بخاطر پول چشم خود را بر روی کودک کشی این خون خواران ببندد و ما این عمل بازیکن های ایرانی را محکوم می کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: دست دادن به رژیم صهونیستی خیانت و توهین به دنیای اسلام و مسلمانان است و اگر ما با زبان این رژیم را به رسمیت نمی شماریم با این عمل بازیکن ها عملا آنها را پذیرفته ایم.
مولوی رئیسی در پایان اظهار داشت: ما باید در تمام اعمال خود موازین شرعی و اصول دینی را در نظر بگیریم و هر عملی که با اسلام منافات داشته باشد را نباید انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 8220
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *