800
۰
در جلسه برنامه ریزی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مطرح شد

شهدا، بزرگترین گنجینه های انقلاب اسلامی ایران/انتقال رشادت های ایثارگران به نسل جوان جهت تثبیت انقلاب

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران بزرگترین گنجینه های انقلاب اسلامی هستند و به برکت خون آنها است که ایران در دنیا دارای عزت و سربلندی می باشد.
jtrjrdj
jtrjrdj
به گزارش شستون، جلسه برنامه ریزی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور زین الدین کریمدادی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزداگان به میهن اسلامی تصریح کرد: 26 مرداد برای پاسدارای و قدر دانی از خانواده شهدا  و آزادگان است.
وی با بیان اینکه یاد و خاطره آزادگان باید همیشه در دل و جان مردم محفوظ بماند، اظهار داشت: با قدردانی از آزدگان می توان راه آنها را در جهت زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی ادامه داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراوان در ادامه محمد عثمان زومک زهی، محتاج ملازهی، قادربخش صفرزایی، خدابخش مقدم، محمد شریف حسینی، حسن نصرت زهی و محمد عظیم محمدی بخشان را از آزادگان عروج یافته به بارگاه الهی عنوان کرد و افزود: شهدا و ایثارگران بزرگترین گنجینه های انقلاب اسلامی هستند و به برکت خون آنها است که ایران در دنیا دارای عزت و سربلندی است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال رشادت های ایثارگران به نسل جوان جهت تثبیت انقلاب، تجلیل و تکریم از مقام شهدا را از اهداف خود در برگزاری مراسمات گرامیداشت آزادگان عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان سراوان و با همکاری سایر ارگان ها برنامه هایی را برای ارج نهادن به مقام آزادگان خواهیم داشت.
نادری برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از آزادگان، اجرای برنامه های ورزشی، راه اندازی اردوی یک روزه کوه نوردی، پایش سلامت آزادگان و دیدار با خانواده آزادگان عروج یافته را از جمله برنامه های محوری 26 مرداد ماه دانست و اذعان داشت: به رسم یاد بود جوایزی به بهترین خاطره آزادگان سراوانی اهدا خواهد شد.
 
انتهای پیام/1675
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 8292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *