800
۰

دانشنامه تهران، ری و شمیرانات در دست تهیه/ دیدار محمد علی نجفی با محمدباقر قالیباف

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: دانشنامه تهران، ری و شمیرانات که شامل 10 هزار مقاله است، در مرکز دایرة المعارف اسلامی در دست تهیه است.
ن
ن
به گزارش شستون، زهرا نژاد بهرام منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: دانشنامه تهران، ری و شمیرانات که شامل 10 هزار مقاله است، در مرکز دایرة المعارف اسلامی در دست تهیه است.

نژاد بهرام گفت: ما منتخبان شورای پنجم شهر تهران دیروز (سه شنبه) مهمان آقای بجنوردی رئیس دایرة المعارف اسلامی بودیم که وی گزارشی از وضعیت کتابخانه و دایرة المعارف ارائه دادند.

وی اضافه کرد: همچنین رئیس دایرة المعارف اسلامی برای ما در رابطه با دانشنامه‌ی تهران که حدود 10 هزار مقاله است و شامل ری و شمیرانات هم می‌شود، توضیحاتی دادند.

نژادبهرام افزود: این دانشنامه در دست تهیه است و جلسه منتخبان شورای پنجم تهران با بجنوردی رئیس دایرة المعارف اسلامی   هم بیشتر پیرامون همین دانشنامه بود.

منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: رئیس دایرة المعارف اسلامی نیز برای آشنایی منتخبان شورای پنجم با کتابخانه ملی و ظرفیت‌ها و همچنین انتظاراتشان از شورا ، از آن ها برای همکاری‌های مشترک دعوت به عمل آورد که بر این اساس مقرر شد تا در روز شنبه به آن جا برویم.
در ادامه نژادبهرام در گفتگوی دیگری اظهار داشت: در این جلسه نجفی نامزد نهایی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای شهرداری حضور داشت.
وی با بیان اینکه اعضای شورای پنجم دیدگاه و نگرانی‌های خود را نسبت به شهر و شهرداری مطرح کردند، گفت: نجفی نیز رویکردهای خود را اعلام کرد.
نژادبهرام افزود: نجفی گفت که امروز قرار است با محمدباقر قالیباف دیدار کند و این نشان‌دهنده همدلی مدیران فعلی با مدیران آینده است.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ نجفی باید برنامه کوتاه و میان مدت خود را در حوزه مسائل شهری بیان کند و قرار است در این زمینه از کارشناسان بهره گیرد.
وی ادامه داد: در جلسه امروز مهمترین چالش‌های پیش رو در شهرداری بررسی شد و نحوه همکاری شورا و شهرداری در خصوص فوری‌ترین کارهای 3 ماهه آینده اعم از برنامه و بودجه، شهرسازی، محیط زیست، اجتماعی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 8387
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *