800
۰

ارسال تجهیزات گسترده به نیروهای مقاومت در حلب/ پاتک شبانه ارتش در جبهه جنوبی

بعد از رسیدن تجهیزات گسترده به نیروهای مقاومت در حلب، شب گذشته ارتش سوریه با انجام یک پاتک موفق شد برخی از مواضع را بازپس بگیرد.
htrh
htrh
به گزارش شستون به نقل از تسنیم، بعد از رسیدن تجهیزات گسترده به ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در جبهه‌های حلب شب گذشته ارتش سوریه عملیات پاتک خود را در جبهه جنوب غربی آغاز کرد و دو نقطه را در جبهه مشرف به جنوب شهر بازپس گرفت.
نیروهای مسلح دو «کارگاه روغن» و «البراغی» و تپه‌های «بازو»، «مؤته» و «المحبه» را بازپس گرفت و ترورست‌های جیش الفتح را از ساختمان‌های طرح مسکونی 1070 که مشرف به جاده راهبردی «الراموسه» بیرون راندند. برخی از نیروها نیز در محور غربی در حال پیشروی هستند تا محورهایی را که شب گذشته سقوط کرده بودند بازپس بگیرند.
در همین حال منابع نظامی اعلام کردند تهاجم گسترده تروریست‌ها برای شکستن جبهه «السابقیه» و ورود به منطقه طرح مسکونی و دانشکده «التسلیح» که گروه‌های تروریستی در صدد دستیابی به آن هستند را ناکام گذاشتند.
همچنین پایگاه‌های وابسته به معارضان، اعلام کردند که 56 تن از افراد مسلح در درگیری‌های 24 گذشته کشته شده‌اند که در بین آنها 5 سرکرده اصلی تروریست‌ها به چشم می‌خورد.
وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که در جریان حمله اخیر گروه‌های تروریستی به مواضع ارتش سوریه در حلب و اطراف شهر 800 تن از تروریست‌ها کشته شدند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 1865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *