800
۰
به همت کارآفرین بخش دامپروری صورت گرفت؛

با تحقق اقتصاد مقاومتی چهار نفر اشتغال زایی شد/ کارآفرین بخش دامپروری گفت:تب برفکی خطرناک ترین بیماری ویروسی دام است

امروزه دامپروری یکی از مهم‌ترین رشته‌های کشاورزی و تولیدات دامی یکی از عمده‌ترین و باارزش‌ترین فراورده‌های کشاورزی است و مردم به فراورده‌های دامی جهت تغذیه و تولید پوشاک بسیار نیازمند هستند.
tyrhh
tyrhh
عزیزالله دوستی سرجو کارآفرین بخش دامپروری در گفت و گو با خبرنگار شستون پر کردن اوقات فراغت،ایجاد اشتغال برای خانواده و داشتن علاقه شخصی را از اهداف دامپروی عنوان کرد و گفت:اجداد من در دامپروری تبحر خاصی داشته اند.
وی در ادامه عدم بیمه دام و واکسیناسیون را از مشکلات دامپروری در سراوان دانست و افزود:تب برفکی از خطرناک ترین بیماری های ویروسی دام است وسالیانه بسیاری از دام ها را از بین می برد.
دوستی سرجو با بیان اینکه به صورت مکرر به دامپزشکی سراوان جهت واکسیناسون دام مراجعه می کرده اظهار داشت:طرحی جهت واکسیناسیون دام در سراوان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در بخش دامپروری برای چهار نفر اشتغال زایی کرده است،تصریح کرد:تولیدی این بخش بیست و پنج رأس گوسفند در سال است.
کارآفرین بخش دامپروری با اشاره به اینکه سپاه پاسداران خدمات قابل توجهی برای قشر نیازمند ارائه می کند،اذعان کرد:سپاه پاسداران در بخش اشتغال زایی بسیار فعال است.
وی در پایان با بیان اینکه مسئولین به قشر ضعیف جامعه جامعه باید بیشتر توجه کنند،گفت:از سپاه پاسدارن بخاطر زحمات بی شایبه نهایت تشکر را داریم.
انتهای پیام/1675
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 1928
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *