800
۰
در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد:

یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی نام گزاری معابر و اماکن است/نماز جمعه، قلب فرهنگی یک شهر است

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:نماز جمعه،قلب فرهنگی یک شهر است.
jyhy
jyhy
به گزارش شستون،دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراوان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان ، عبدالسلام بلوچ زاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ،بزرگ زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندارو جمعی از مدیران در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در این جلسه بررسی آسیب های اجتماعی وفردی،بررسی آفت های عمومی،شناخت خطرات ناشی از کشورهای بیگانه،بررسی تفکرات افراطی را از اهداف این جلسه عنوان کرد و گفت:در فرهنگ اسلامی تحول گرا باشیم.
وی در ادامه افزود:امر به معروف و نهی از منکر در بعد فرهنگ اسلامی تطبیق داده شود.
امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه افرادی را که در انقلاب نقش مهمی دارند را باید ارج نهیم،اظهار داشت:راه درست و تفکر اسلامی را پیش بگیریم.
وی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه بصیرت وقرارگاه ایمان است،تصریح کرد:این قرارگاه مبنی بر مبارزه با تهاجم فرهنگی و اجتماعی است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت:نماز جمعه قلب فرهنگی یک شهر و کانون منتظران است.

بزرگ زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی را نام گزاری اماکن و معابر عنوان کرد و گفت:یکی از معضلات شهرستان سراوان نام گزاری معابر و اماکن است.
وی در پایان سخنان گفت:نام گزاری معابر و اماکن باید براساس قانون و رعایت اصول مذهبی و فرهنگی انجام شود.
در انتهای این جلسه منصوری جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به هفته ناجا و بزرگداشت این هفته گفت:از مسئولین انتظار همکاری جهت هر چه بهتر برگزار کردن مراسمات هفته ناجا را داریم.

عبدالسلام بلوچ زاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون شناسایی سنت های غلط،تدوین طرح قرارداد فرهنگی استان،نام گزاری معابر و اماکن را از اهداف برگزای این جلسه دانست و اظهار داشت:بررسی آثار فرهنگی منطبق بر سیاست ها و اجرای طرح و برنامه های اقتصادی،اجتماعی در شهرستان سراوان را یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی است.
انتهای پیام/1675
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 1957
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *