800
۰
فیلم؛

قصه پر غصه گل و لای کوچه پس کوچه‌های هوشک پس از باران

پس از بارش باران در روستای هوشک که موجی از خوشحالی مردم را به دنبال داشت اما آبگرفتگی معابر و گل و لای کوچه پس کوچه های این روستا خوشی مردم را فروکش کرد.
قصه پر غصه گل و لای کوچه پس کوچه‌های هوشک پس از باران
به گزارش شستون؛ بارش‌های چند روز اخیر در استان بی‌تردید موجب خوشحالی مردم شده اما این خوشحالی در شهرستان سراوان و روستاهای آن زیاد طول نمی‌کشد و به دلیل تجمع آب در کوچه پس کوچه‌ها فروکش می‌کند.

اهالی روستای هوشک سراوان می‌گویند، این روستا مورد بی‌مهری مسیولین قرار گرفته چرا که پس از هر بارش باران شاهد گل و لای شدن خیابان‌ها و کوچه‌های روستا هستیم که رفت و آمد برای ساکنین با مشکل مواجه کرده است.

قابل ذکر است که معار موزه، شهید بهنام، شهید محمدی، امام حسین، کشاورز، شهید بهارمست و شهیدمیرمرادزهی که از خیابان‌های اصلی روستای هوشک هستند کاملا وضعیت نابسامانی دارند.

<style>.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}</style><div class="h_iframe-aparat_embed_frame"><span style="display: block;padding-top: 57%"></span><iframe src="https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/R8mGT/vt/frame"  allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe></div>

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 26201
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *