800
۰
نماینده مردم ایرانشهر:

پروژه عظیم راه آهن یکی از درخواست های نمایندگان استان/تخصیص اعتبار برای دوبانده کردن مسیر ایرانشهر به چابهار

نماینده مردم ایرانشهر گفت: یکی از خواسته های نمایندگان سیستان و بلوچستان از رئیس جمهور اختصاص یک میلیارد دلار به شکل تسهیلات برای پروژه عظیم راه آهن استان است.
پروژه عظیم راه آهن یکی از درخواست های نمایندگان استان/تخصیص اعتبار برای دوبانده کردن مسیر ایرانشهر به چابهار
محمد نعیم امینی فر در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در دیدار اخیری که با مقام معظم رهبری داشته اند، یکی از پیشنهادات مطرح شده پروژه عظیم راه آهن بوده که این پروژه نیز در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور در چابهار برگزار شده بود نیز خواسته نمایندگان بود.
وی در تکمیل مطلب فوق افزود: در شورای ادارای استان اختصاص یک میلیارد دلار به شکل تسهیلات برای پروژه راه آهن استان از رئیس جمهور درخواست شده است.
نماینده مردم شهرستان ایرانشهر گفت: در حال حاضر فضای مناسبی است که از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای راه آهن استان استفاده شود.
امینی فرد ادامه داد: برای توسعه راه های استان در سال جاری دوبانده کردن راه ایرانشهر به چابهار و ایرانشهر به خاش ردیف اختصاص خواهد داشت و منابعی هم تا کنون تزریق شده  است.
وی خاطر نشان کرد: قطعه ای از پروژه راه ایرانشهر به خاش در حال اجرا است که حدود ۲۰ کیلومتر آن در حال حاضر آماده است و قطعه ایرانشهر به چابهار دارای ردیف اعتبار شده که در سال جاری عملیات آن حتما شروع خواهد شد.


انتهای پیام/الف.د
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 10611
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *