800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد:

برگزاری بازی های بومی و محلی در میراث فرهنگی سراوان

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان از برگزاری هرشب بازی های بومی محلی، غذاهای سنتی و موسیقی زنده در میراث فرهنگی سراوان خبر داد.
برگزاری بازی های بومی و محلی در میراث فرهنگی سراوان
مراد شیخ زاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در ادامه جشنواره های بازی های بومی محلی گرامیداشت بهارگاه ۹۷  برای چندمین شب متوالی، این بازی ها با همکاری اداره میراث فرهنگی و حمایت نمایندگی رسمی شرکت ایرانسل در سراوان(شامگاه) سه شنبه ۹۷/۱/۷ در محل موزه میراث فرهنگی سراوان برگزار شد.

وی بیان داشت: این بازی ها در رشته های طناب کشی، هفت سنگ مهارتی و مچ اندازی بین هشت تیم و با رقابت 29 نفر برگزار شده است.

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان تصریح کرد: در رشته طناب کشیچهارسر تیم دو نفره سربازان میراث فرهنگی، در هفت سنگ مهارتی عابد ارباب، یونس سپاهی و سامان تکاپور و در مچ اندازی عاطف ارباب، سپهر دهقانی به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی یادآوری کرد: در حلال  اجرای مسابقات به روال شب های گذشته  رمز ۱۰ کارت هدیه اینترنت ۵ گیگابایت ماهانه که از طرف نمایندگی رسمی ایرانسل اهدا شده بود، خوانده شد که کسانی که از سرعت عمل بالاتری برخوردار بودند این هدایا را از آن خود کردند.

شیخ زاده اذعان داشت: تعداد ۱۰ عدد سیم کارت رُند ایرانسل با ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان نیز بین حضار و بازیکنانی که به سوالات مطرح شده پاسخ درست دادند اهدا شد.



انتهای پیام / م.ش
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 10843
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *