800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر سراوان:

موفقیت 20 امداد گر خواهر سراوانی در دوره عمومی امداد و نجات

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: 20 نفر از امدادگران خواهر شهرستان سراوان موفق به گذراندن دوره عمومی امداد و نجات شدند که برای گذراندن دوره بیمارستانی معرفی خواهند شد.
موفقیت 20 امداد گر خواهر سراوانی در دوره عمومی امداد و نجات
بهمن دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: تعداد 20 نفر از امدادگران خواهر شهرستان سراوان موفق به گذراندن دوره های عمومی امداد و نجات شدند.
وی با بیان اینکه این 20 نفر برای گذراندن دوره بیمارستانی که هفته آینده برگزار می شود، معرفی خواهند شد، افزود: امداد گران در دوره عمومی امداد و نجات با نحوه برپایی اردوگاه، نحوه مدیریت بحران، رهاسازی در تصادفات جاده ای، جست و جو و نجات مفقودین در کوهستان، نجات افراد حبس شده در آوارهای ناشی از زلزله و آموزش مقدماتی نجات غریق آشنا شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: تعداد 10 نفر از این افراد از روستای پپو( چاه بایگان) می باشند که موفق به اخذ درجه نجات گری شده اند و تعداد 10 نفر دیگر از خیابان حمزه شهرستان بودند که در دوره عمومی امداد و نجات شرکت داشتند.
دهواری تصریح کرد: با توجه به سیاست های جمعیت هلال احمر مبنی بر توانمند سازی جوانان روستایی، دوره های آموزشی تحت عنوان کانون های روستایی در حال فعالیت است.
 
انتهای پیام/الف.د
 
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 12146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *