800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

پیاده روی اربعین نمایش قدرت و وحدت است/نخبگان تصویر واقعی و صحیح از کشور

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: وجود این نخبگان تصویر صحیح و واقعی از کشور و مایه خرسندی و امید است.
پیاده روی اربعین نمایش قدرت و وحدت است/نخبگان تصویر واقعی و صحیح از کشور
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفت: وجود این نخبگان تصویر صحیح و واقعی از کشور و مایه خرسندی و امید است.
وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان که تصویری وارونه و غلط را از ایران به جهان القا می کنند، تصریح کرد: استفاده از دیدگاه و بهره مندی از نخبگان لازم است.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به نخبگان اظهار کرد: نخبگان مراقب غافل شدن از مسئولیت های خود باشند و در فضای تخصصی خود غرق نشوند و به مسائل جامعه توجه کنند و با بالا بردن ارزش نخبگی خود زیر پرچم عدالت احساس مسئولیت نسبت به جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته باشند.
وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین که تجلی گاه شور، شعور و بصیرت است و پدیده الهی به شمار می رود، توضیح داد: وجود امام حسین (ع) در کربلا چراغ هدایت است و هر کس در این مسیر قدم نهد رحمت الهی زیاد می شود.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی نمایش قدرت، برابری، برادری، وحدت و همدلی است، اذعان داشت: در این تجمع عظیم آثار زیادی نهفته است.
وی با اشاره به ربوده شدن جمال خاشخچی نویسنده و خبرنگار سعودی یاد آوری کرد: عربستان سعودی هر جا حرف حقی را بر علیه خود دیده است سرکوب کرده و دهن سردمداران حقوق بشر را با دلار می بندد و این در حالی است که حذف آقای خاشخچی در ضلع مثلث گاو شیرده، دلالان سودجو و دلار قرار دارد.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به ربوده شدن تعدادی از مرزبانان که با حیله و نفوذ گروهک جیش الظلم با پشتیبانی کشورهای مستکبر و تروریست پرور به این اقدام دست زدند، بیان داشت: این وقایع به اقتدار ما می افزاید و قدرت و توان رزمی ما بیشتر از آن است که بخواهد تضعیف شود و لازم است یک گوش مالی به گروه های تروریستی و بی هویت داده شود.
وی با اشاره به شهادت عمار یاسر یکی از یاران پیامبر اکرم (ص) گفت: در زمان غربت مسلمین عمار یاسر یک شخصیت پایدار و محکم در کنار پیامبر (ص) بود و نهایتا در جنگ سفین در رکاب امام علی (ع) به شهادت رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی بامری در پایان با اشاره به شهادت مصطفی خمینی عنوان کرد: این بزرگوار یک چهره از روشنگری بود که در کنار پدر خود در تبعیدگاه در مسیر حق شهید شد. انتهای پیام / ش
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 12170
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *