800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان؛

فستیوال مسابقات بومی و محلی با همت بنیاد دانش و خیرین در پارک جنگلی هوشک اجرایی شد+تصویر

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره مسابقات بازی های بومی و محلی در دو قسمت دختران و پسران با همت بنیاد دانش و خیرین در پارک جنگلی شهرستان سراوان برگزار شد.
فستیوال مسابقات بومی و محلی با همت بنیاد دانش و خیرین در پارک جنگلی هوشک اجرایی شد+تصویر
مراد شیخ زاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: جشنواره ویژه بازی های بومی و محلی به منظور گرامیداشت روز پژوهش با همکاری بنیاد دانش و حمایت خیرین و اداره بهزیستی و ورزش و جوانان شهرستان در پارک جنگلی هوشک برگزار شد. 
وی افزود: این جشنواره در رشته های طناب کشی چهار سر، طناب کشی، چهار حلقه، بولینگ فوتبال، طناب زنی و دوز حلقه به مرحله اجرا در آمد. 
 
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: مسابقات بومی ومحلی در دو قسمت دختران و پسران و در دو نوبت صبح و عصر روز گذشته برگزار شد. 
 
شیخ زاده با بیان اینکه در قسمت پسران در رشته طناب کشی چهار سر عبدالرحمن سپاهی و آرش امیریان مقام اول را به دست آوردند، گفت: در رشته دوز حلـقه، محمدعلی بلوچی مرادی، احسـان کشــانی و حسین مَهپـور مقام اول را از آن خود کردند. 
 
وی با بیان اینکه در رشته بولینگ فوتبـال، محمدکریم حسینــی نژاد، در رشته چهـارحلقــه احســـان کشـانی، آرش کشـانی محســـن شــاهوزهی و در رشته هفت سنگ مهـارتی محمدڪریم حسینی نژاد مقام اول را به دست آوردند، گفت: در طنـاب زنـی به ترتیب آرش امیـریان، حسیـن مَهپور و محسـن شاهوزهی مقام های اول را سوم را از آن خود کردند. 
 
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان با بیان اینکه در قسمت خواهران و در رشته طنابڪشی، ڪلثــوم چــاکری
 و فاطــمه بزرگــزاده، در رشته دوز حلـقه رقیــه شاپــوری
، طیبه حکیمـــی، زهـرا شڪرزهی مقام اول را به دست آوردند، اظهار کرد: همچنین در رشته بولینگ فوتـــبال ام ڪلثوم چاکری، چهـار حلقـه جمیـله شیخ زاده
، یاسمین مالکی، سحـر دهـانی و در رشته هفت سنگ مهارتی فاطمه زهرا فردوسی سرجو مقام اول را کسب کردند. 
 
شیخ زاده اضافه کرد: در رشته طنـاب زنی فاطمـه بزرگ زاده مقام اول، فاطمـه سپاهیـان مقام دوم و فاطمـه سپـاهی مقام سوم را کسب کرد. 
 
 
انتهای پیام/الف. د
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 12843
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *