800
۱
در آستانه چهل سالگی انقلاب رخ داد؛

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به حوزه راه سازی سراوان/ ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان گفت: به دنبال سفر معاون وزیر راه به این شهرستان و بازدید از محور های روستایی منطقه، ۲۰ میلیارد تومان به حوزه راه سازی سراوان اختصاص یافت.
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به حوزه راه سازی سراوان/ ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
عبدالعلیم درزاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: معاون وزیر راه در سفری که به شهرستان سراوان داشت از نزدیک وضعیت پیمانکاران حوزه راه سازی، میزان پیشرفت کار و زیر ساخت های موجود منطقه را بررسی کرد.

وی افزود: از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار حوزه راه روستایی، ۲۰ میلیارد تومان به حوزه راه های روستایی این منطقه اختصاص یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان اضافه کرد: در ادامه این سفر و تحقق یکی دیگر از مطالبات مردمی در خصوص آسفالت ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، مقرر شد متولیان مربوطه پروژه های موجود را جهت انجام مناقصه و عقد قرار داد با پیمانکاران آنالیز و با توجه به نیازمندی هایی که در محور های ارتباطی مرزی وجود دارد، مقداری از این پروژه ها جهت اجرا به این اداره ابلاغ شود.

درازهی با توجه به اجرای ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در قالب هفت پروژه در این شهرستان، اضافه کرد: مقرر شد پروژه مورتی_ شیرین زاد آسکان به طول چهل کیلومتر که ۲۲ کیلومتر آن ابنیه سازی شده تا پایان خرداد ماه سال آینده آسفالت شود.

وی یادآور شد: در خصوص پروژه اسفندک_ راهیناگ به طول ۲۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد که در حال اجرا است، تا شهریور ماه سال آینده ۱۰کیلومتر آن آسفالت شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان در خصوص پروژه آسکاندشت_ قلعه ماشکید به طول هشت کیلومتر، گفت: پروژه مذکور مشکلاتی در نقشه‌برداری داشته که نواقص آن رفع و قرار است عملیات اجرایی آن از امروز دوشنبه ۱ بهمن ماه آغاز شود.

درازهی تصریح کرد: پروژه مرزه نگ_پهن به طول ۱۵کیلومتر که ۸۰ درصد بازگشایی و تا کیلومتر پنج خاکریزی آن انجام شده، مقرر شد حداقل نصف این پروژه نیز تا شهریور سال آینده آسفالت شود.

وی با بیان اینکه پروژه دشت ضیایی به طول ۸۰ کیلومتر  بازگشایی و تا کیلومتر ۱۵ خاکریزی شده، مقرر شد که تا ابتدای سال ۹۸ حداقل ۱۰ کیلومتر آن آسفالت شود و در ادامه اذعان کرد: با توجه به مشکلات ترددی در منطقه گروانی، مقرر شد عملیات ابنیه سازی  پروژه گروانی_جکان به طول ۱۵ کیلومتر پس از اتمام تعطیلات نوروز آغاز شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان اضافه کرد: همچنین پروژه ۲۵ کیلومتری آسکان_حق آباد که ۱۴ کیلومتر آن بازگشایی شده است، قرار شد که تا خرداد ماه سال آینده آسفالت شود.

درازهی از نصب کارخانه آسفالت مستقر در روستای خیر آباد بخش بم پشت تا ۲۰ روز آینده و راه اندازی دومین کارخانه آسفالت از ابتدای سال ۹۸ خبر داد و در پایان گفت: کل پروژه های مذکور تقریبا برای ۴۰۰ نفر زمینه اشتغال را فراهم کرده است.

انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 13286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *