800
۰
پس از کش و قوس‌های فراوان؛

طلسم آسفالت معابر سراوان شکسته شد

اجرای عملیات روکش آسفالت معابر در راستای مطالبات مردمی در شهر سراوان از روز گذشته آغاز شده است.
طلسم آسفالت معابر سراوان شکسته شد
به گزارش پایگاه خبری شستون، داشتن آسفالت معابر مناسب بدون چاله یکی از مطالبات اصلی و مهم شهروندان زادگاه خورشید ایران از مسئولین است که همواره مورد مطالبه قرار گرفته است.
 
 آسفالت نامناسبت، تکه‌تکه بودن آسفالت، وجود گودال در معابر و همچنین خاکی بودن کوچه و خیابان‌ها در شهر سراوان گلایه شهروندان این خطه از کشور را به دنبال داشته است.
 
 نامناسب‌بودن آسفالت معابر در شهر سراوان باعث شده تا شهروندان هرازچندگاهی خودروهای خود را برای تعمیر به دلیل معیوب‌شدن جلوبندی ببرند.
 
 معابر پر تردد در شهر سراوان مانند خیابان حمزه، بولوار معلم، بولوار بسیج، خیابان شهید سجاد آسفالت آن دارای حفره و چاله‌هایی است که باعث نارضایتی شهروندان شده است.
 
 گلایه شهروندان از وضعیت نامناسب معابر
 محمدی یکی از شهروندان سراوانی ضمن گلایه از وضعیت نامناسب آسفالت معابر در این شهر، گفت: به‌قدری آسفالت معابر سراوان نامناسب و دارای حفره و گودال است که باعث شده هرازچندگاهی برای تعمیر خودروهایمان هزینه کنیم.
 
 وی افزود: اگر به معابر سراوان نگاه گذرا داشته باشیم مشاهده می‌کنیم که همچنان برخی از کوچه و خیابان‌ها فاقد آسفالت و خاکی هستند که هنگام بارندگی و طوفان مشکلاتی را برای تردد به وجود می‌آورند.
 
 این شهروند سراوانی ادامه داد: از سوی دیگر برخی از خیابان‌های سطح شهر مانند بولوار خلیج‌فارس قسمتی از آن آسفالت و قسمت دیگر همچنان خاکی است.
 
 محمدی تصریح کرد: در بولوار بسیج چندین قسمت از آسفالت تکه تکه شده، در خیابان حافظ و شهید سجاد امکان تردد باتوجه‌به ازدیاد چاله و حفره‌ها وجود ندارد.
 
 وی خاطرنشان کرد: داشتن معابر با آسفالت مناسب و استاندارد یکی از مطالبات به حق شهروندان سراوانی است که نیاز می‌رود مسئولین مربوطه همانند رئیس‌جمهور که برای حل مشکلات مردم به‌صورت جهادی پای‌کار است، در میدان حضور داشته و مشکلات مردم را مرتفع سازند.
 
 آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت معابر در سراوان
 مصطفی خدا رحمی شهردار سراوان از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت معابر سراوان از روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: این اقدام در راستای مطالبات مردمی و استانداردسازی معابر شهری در حال انجام است.
 
 وی با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان سراوانی رفع مشکلات معابر و طرح آسفالت خیابان‌ها بوده که در ستور کار شهرداری سراوان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای روکش آسفالت از ورودی شهر سراوان آغاز شده است.
 
 شهردار سراوان ادامه داد: تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی و زیرسازی در شهر سراوانی یکی از اولویت‌های کار شهرداری سراوان در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال شهروندان این خطه از کشور قرار دارد.
 

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjhmevxuqemmz.fsfu.html
 
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 27184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *