800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

حضور حداکثری مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات خواری بر چشم دشمن است

مولوی سید عبدذالصمد ساداتی امام جمعه سراوان گفت: چهل سال دشمن در حال ایجاد تفرقه است اما مردم فهیم و آگاه ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان با اتحاد و همبستگی در تمامی صحنه ها به ویژه انتخابات مشارکت حداکثری دارند که این امر خواری در چشم دشمنان ایران است.
حضور حداکثری مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات خواری بر چشم دشمن است
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: حضور مردم شهرستان سراوان تا این لحظه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطلوب بوده است.

وی افزود: مردم مرزدار شهرستان سراوان در جنوب شرق ترین نقطه کشور به دلیل سربلندی جمهوری اسلامی ایران و اینکه به جهانیان ثابت شود مردم پشتیبان ولایت و انقلاب هستند، پای صندوق های رای حاضر شدند.

  امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: مردم سراوان دوست دار نظام و کشور خود هستند و به این دلیل در انتخابات شرکت می کنند و شرکت خواهند کرد.

مولوی ساداتی خاطر نشان کرد: چهل سال دشمن در حال ایجاد تفرقه است اما مردم فهیم و آگاه ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان با اتحاد و همبستگی در تمامی صحنه ها به ویژه انتخابات مشارکت حداکثری دارند که این امر خواری در چشم دشمنان ایران است.

 انتهای پیام/ 
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 17324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *