800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

قدرت سپاه در حوزه فضایی به کابوس دشمن تبدیل شده است/ ایجاد روزنه امید میان ملت ایران با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: پرتاب موفقیت آمیزه ماهواره نظامی نور روزنه امید و اراده را میان ملت ایران برای آینده ای روشن دو چندان کرده است.
قدرت سپاه در حوزه فضایی به کابوس دشمن تبدیل شده است/ ایجاد روزنه امید میان ملت ایران با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موجب سربلندی و افتخار بزرگ برای ایران در جهان شد.
 
وی افزود: این قدرت امروز در دستان فرزندان برومند و نخبگان سپاه پاسداران قرار گرفته که بسیاری از کشور ها از آن محروم و این توانمندی را ندارند.
 
امام جمعه اهل‌ سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: دانش و توانمندی که امروز سپاه پاسداران در حوزه هوا و فضا دارد به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده است.
 
مولوی حسین زهی اضافه کرد: برخی از کشورها هنوز به این توانمندی که امروز سپاه در اختیار دارد، نرسیده اند به همین دلیل توان دیدن موفقیت و قدرت سپاه پاسداران ایران اسلامی را ندارند.
 
وی با بیان اینکه سپاه در تلاش است که امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: از سوی دیگر برای حفاظت از این مرز و بوم به صورت شبانه روزی تلاش می کند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان اذعان کرد: امروز به قدرتی که در دستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است می تواند با توکل بر خداوند متعال، ایران اسلامی را از گزند دشمنان محفوظ بدارد.
 
مولوی حسین زهی با اشاره به اینکه موفقیت ارزشمند و چشمگیر امروز سپاه در حوزه فضایی برای ملت مایه افتخار و عزت است، گفت: توانمندی سپاه در حوزه علمی و فضایی و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی، روزنه امید و اراده را برای آینده ای روشن میان ملت ایران دوچندان کرد.
 
انتهای پیام/
 
 
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 18013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *