800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

اعلام انزجار و تنفر از رژیم کودک کش اسرائیل توسط مسلمانان/ آزاد سازی قدس در گرو اتحاد کشورهای اسلامی است

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: در روز قدس مسلمانان انزجار و تنفر خود را از رژیم خونخوار و کودک کش اسرائیل اعلام و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند تا دنیا بداند مسلمانان برای حفاظت از قدس با یکدیگر اتحاد دارند.
اعلام انزجار و تنفر از رژیم کودک کش اسرائیل توسط مسلمانان/ آزاد سازی قدس در گرو اتحاد کشورهای اسلامی است
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: روز قدس به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین  و حفاظت از مسجد الاقضی لازم است توسط مسلمانان گرامی داشته شود.

 وی بیان کرد: در روز قدس مسلمانان انزجار و تنفر خود را از رژیم خونخوار و کودک کش اسرائیل اعلام و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند تا دنیا بداند مسلمانان برای حفاظت از قدس با یکدیگر اتحاد دارند.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان ادامه داد: از آنجایی که رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رضان را روز قدس نامگذاری کرده است، مردم در این روز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شور می آفرینند.

مولوی حسین زهی با اشاره به اینکه ملت توانمند ایران در روز قدس حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کند، خاطر نشان : برای آزاد سازی قدس و بیرون راندن اسرائیل از فلسطین باید تمامی ملت های مسلمان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند تا این پیروزی محقق شود.
 انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 18465
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *