800
۰
فرمانده سپاه سراوان:

ماندگاری حماسه سوم خرداد با ایمان راسخ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس/ اتحاد و همبستگی؛ رمز پیروزی مقابل دشمنان انقلاب است

احمد مالدار گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ایمانی راسخ و اراده پولادین مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و با خلق حماسه ای بی نظیر موجب ماندگاری عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر در تاریخ شدند.
ماندگاری حماسه سوم خرداد با ایمان راسخ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس/ اتحاد و همبستگی؛ رمز پیروزی مقابل دشمنان انقلاب است
احمد مالدار فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: سوم خرداد ماه سالروز پیروزی غرور آفرین و آزاد سازی خرمشهر در تاریخ ایران ماندگار شد تا ایثارگری ها، دلاور مردی ها و سلحشوری های رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل بر همگان مشخص شود.

وی افزود: رزمندگان اسلام در برابر استکبار جهانی و دشمنان تا دندان مسلح با ایمان به خداوند متعال و رهنمود های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به پیروزی رسیدند تا بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند.

این مقام مسئول گفت: می توان حماسه سازی دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر را نشانه ایمان راسخ و پولادین رزمندگان دانست که در مکتب امام حسین (ع) درس ایثار و شهادت را آموخته بودند.

مالدار اذعان کرد: در آن زمان اقشار مختلف ایران اسلامی از اقصی نقاط کشور با اتحاد، همدلی و همبستگی برای حراست از خاک میهن اسلامی در جبهه و جنگ نظامی حضور یافتند و اجازه ندادند تا دشمن بتواند به اهداف خود برسد امروز نیز مقاومت غیور مردان ایرانی در سراسر جهان گسترش یافته تا جاییکه که شاهد پیروزی ها و موفقیت های گروه مقاومت در فلسطین و شکست رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل غاصب هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در تمامی لحظات دفاع مقدس شاهد عملیات های غرور آفرین رزمندگان ایران اسلامی بوده ایم که هر کدام از این موفقیت ها مقاومت و از خودگذشتگی مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند.

فرمانده سپاه سراوان سوم خرداد را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان مکر و حیله دشمنان دانست و گفت: در عملیات بیت المقدس شجاعت و جانفشانی رزمندگان باعث شد تا این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و امروز نیز گروه های مقاومت در منطقه به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی وارد صحنه شوند و دشمن را شکست دهند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 22672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *