800
۰
در گفت و گو با یک قهرمان دفاع شخصی عنوان شد:

حاج قاسم الگوی جهاد و از خودگذشتگی در جهان اسلام/ شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و مدافع حقوق مستضعفان بود

عبدالله حسین بر گفت: شهید سلیمانی مدافع حق بود و اجازه نمی داد که حق هیچ مظلومی در هیچ جای دنیا پایمال شود و این منظر مورد احترام همه قرار دارد،
حاج قاسم الگوی جهاد و از خودگذشتگی در جهان اسلام/ شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و مدافع حقوق مستضعفان بود
عبدالله حسین بر قهرمان دفاع شخصی و ورزشکار مطرح سراوانی در گفت و گو با شستون بیان کرد: شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی که قهرمان ملی، سرداری شجاع، کم نظیر با درایت و به معنای واقعی کلمه معتدل بود قلب تمامی آزادی خواهان جهان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه سردار و محبوب دلها همواره خود را سرباز ولایت معرفی می کرد و بدوه ذره ای تکبر و بی آلایش بین مردم حضور می یافت، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی برای همه باعث افتخار بود و با وجودش به ملت ایران احساس امنیت و آرامش را هدیه می‌داد.

این قهرمان دفاع شخصی ادامه داد: شهید سلیمانی مدافع حق بود و اجازه نمی داد که حق هیچ مظلومی در هیچ جای دنیا پایمال شود و این منظر مورد احترام همه قرار دارد، دنیا بداند که ما افتخار می کنیم به شهیدی چون حاج قاسم سلیمانی که در میهن عزیزمان وجود دارد.

حسین بر با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دارای جایگاه بین المللی است و فقط این چهره محبوب مختص به ایران نیست، خاطر نشان کرد: وی الگوی جهاد و از خودگذشتگی برای تمامی مسلمانان جهان است .

وی افزود: از شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در میان ایرانیان بلکه در کل جهان به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود پس لازم است از اخلاق و منش پهلوانانه وی در ورزش قهرمانی الگو گیریم و اخلاق ایرانی اسلامی را در همه عرصه ها به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/خ
 
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 24377
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *