800
۰
معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی زابل:

سهمیه شهرستان زابل در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۳ هزار واحد است

علی پودینه گفت: سهمیه این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت ۱۳ هزار و ۵۶ واحد مسکونی تا چهار سال آینده است.
سهمیه شهرستان زابل در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۳ هزار واحد است
به گزارش شستون؛ علی پودینه، معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی زابل در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مشوق‌هایی برای متقاضیان ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان زابل در قالب این طرح فراهم شده تا متقاضیان بتوانند با استفاده از زمین رایگان واگذار شده و حذف قیمت زمین از هزینه ساخت و تسهیلات اعطایی دولت صاحب خانه شوند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در این طرح ۲۰۰ متر زمین برای ساخت سه واحد مسکونی واگذار می‌ گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل از ثبت نام حدود چهار هزار نفر از شهروندان این شهرستان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: متقاضیان این طرح همچنان تا ۲۹ اسفندماه جاری فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی  saman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پودینه داشتن چهار شرط اصلی تاهل یا سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و عدم استفاده از امکانات دولتی در حوزه مسکن و همچنین داشتن سن ۲۳ تا ۴۰ سال برای مردان مجرد را ازجمله شرایط لازم برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خودمالکین زابل می توانند از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن بهره مند شوند، گفت: شهروندان این شهرستان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته اند می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن و ثبت نام در آن از تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی این طرح برخوردار شوند.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 24933
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *