800
۰
امام جمعه شهرستان کنارک:

ماه مبارک رمضان بهار قرآن، ماه‌ امید و بخشندگی است

امام جمعه شهرستان کنارک گفت: ماه مبارک رمضان، ماه تولد، ماه انس و ماه بهار قرآن، و شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن است.
ماه مبارک رمضان بهار قرآن، ماه‌ امید و بخشندگی است
به گزارش شستون؛ حجت‌الاسلام نظر بامری در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با برشمردن ویژگی‌های ممتاز ماه مبارک رمضان، بیان کرد: رمضان ماه‌ امید و بخشندگی است که سه ویژگی آن را خاص کرده است، اولین ویژگی این است که اسم این ماه در کتاب قرآن آمده است.

وی با بیان اینکه، ارزش این ماه فقط بخاطر روزه گرفتن نیست، افزود: ارزش این ماه بخاطر‌شان نزول قرآن کریم است.

امام جمعه کنارک با اشاره به اینکه قرآن کتاب زندگی، جاودانه و ماندگار است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان قرآن، فرمودند: با قرآن مأنوس باشید و سعی کنید این انس استمرار داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه ماه‌های رجب و شعبان پیش شرط ورود به ماه رمضان است، تصریح کرد‌: اگر مسلمانان می‌دانستند چه گنجی در این ماه نهفته و در‌کش می‌کردند، آرزو داشتند، همه ماه‌های سال ماه رمضان باشد.

حجت‌الاسلام بامری با بیان اینکه روزه دومین ویژگی ماه رمضان است و خداوند روزه گرفتن را در این ماه واجب کرده است، گفت: روزه فواید بسیار ارزشمندی دارد و سپری است در برابر بیماری‌ها و برای بدن انسان بسیار مفید است.

امام جمعه کنارک با اشاره به اینکه شب قدر سومین ویژگی این ماه مبارک می‌باشد، تأکید کرد: امیدواریم خداوند ما را اهل قرآن، روزه و درک شب قدر قرار دهد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdca6an6e49nmm1.k5k4.html
 
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 26305
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *