800
۰
رئیس جهاد کشاورزی سراوان خبر داد:

تشکیل ۱۲ پرونده تخلف در زمینه فروش میوه و تره‌بار در سراوان

رئیس جهاد کشاورزی سراوان از تشکیل ۱۲ پرونده تخلف در زمینه فروش میوه و تره‌بار در بازار میوه شهرستان خبر داد.
تشکیل ۱۲ پرونده تخلف در زمینه فروش میوه و تره‌بار در سراوان
ایرج رستم زهی در گفتگو با شستون بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار میوه به‌ویژه میدان میوه و تره‌بار شهرستان دو تیم نظارتی پایش و بررسی خود را از بازار میوه شهرستان آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی فاکتورهایی که عمده‌فروش‌های سراوان از سایر استان‌های کشور خرید انجام داده بودند شاهد اختلاف شدیدی بودیم که ۱۲ پرونده تعزیراتی تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

رئیس جهاد کشاورزی سراوان خاطرنشان کرد: شهروندان به‌عنوان ناظرین اصلی چنانچه شاهد تخلفات در فروش محصولات کشاورزی و هر محصول دیگر بودند با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند تا جهاد کشاورزی به‌موقع نظارت و بازرسی را انجام دهد و برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

رستم زهی تصریح کرد: به‌تمامی غرفه‌داران میدان بار به‌صورت کتبی اعلام شد محصولاتی را که به فروشندگان دوره‌گرد و مغازه‌داران سطح شهر به فروش می‌رساند با ارائه فاکتور باشد چنانچه فاکتور صادر نگردد تخلف محسوب می‌شود و برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اذعان کرد: از شهروندان می‌خواهیم به هر مکانی دررابطه‌با میوه و تره‌بار مراجعه می‌کنند از فروشنده تقاضای فاکتور کنند و یا مغازه‌داران نرخ‌نامه را در معرض دید شهروندان نصب کنند؛ عدم نصب و ارائه نرخ‌نامه تخلف است و شهروندان می‌توانند به سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی اعلام نمایند.

رئیس جهاد کشاورزی سراوان تصریح کرد: باتوجه‌به کمبود برخی از محصولات کشاورزی از قبیل گوجه فرهنگی در سطح شهرتان برخی از فروشندگان سوءاستفاده‌هایی انجام داند که طبق قانون با متخلفین برخورد انجام شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 27005
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *