800
۰
در جمع خیرین سراوان عنوان شد؛

اشک ریزان کودکان بی سرپرست را گل ریزان کنیم/پیشگیری بهتر از درمان است

مدیر کل ستاد دیه استان گفت:با کمک های مالی ومردمی قبل از رفتن یک فرد به زندان موجبات رهای اورا فراهم کنیم.
غغتغفت
غغتغفت
به گزارش پایگاه خبری شستون،جشن گلریزان با حضور ناروئی فرماندار سراوان ،مولوی ارباب امام جمعه موقت مسجد نور ،حجت الاسلام و المسلمین عزیزی پور رئیس دادگستری ،بامری  مدیر کل ستاد دیه استان و جمعی از خیرین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه درویش ناروئی با بیان اینکه جشن گلریزان یک سنت حسنه در نظام جمهوری اسلامی است ،گفت:گلریزان تجلی بخش انفاق است.
وی هدف از برگزاری این جلسه را کمک به زندانیان و افراد نیازمند عنوان کرد و افزود:آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد با حضور مردم و کمک های مردمی امکان پذیر است.
مدیر کل ستاد دیه استان در این جلسه با بیان اینکه ستاد دیه در سال 1369 شروع به کار کرده است،اظهار داشت:تاکنون زمینه آزادی 95هزار زندانی فراهم شده و به آغوش گرم خانواده خود برگشته اند.
وی با بیان اینکه ستاد دیه استان در سال گذشته رتبه سوم کشوری را کسب کرده،افزود:ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در بعد تعهد مالی رتبه پنجم کشوری را کسب نموده است.
بامری با بیان اینکه در جشن گلریزان  زمینه آزادی برای 47 زندانی با جرائم غیر عمد  در استان فراهم می شود:اظهار داشت:سهمیه سراوان از 47زندانی  9 نفر است.
وی با اشاره به ضرب المثل پیشگیری بهتر از درمان است، افزود:با کمک های مالی ومردمی قبل از رفتن یک فرد به زندان موجبات آزادی او را فراهم کنیم.
مولوی ارباب امام جمعه موقت مسجد نور سراوان در این جلسه با بیان اینکه انفاق کردن در راه خدا یک وظیفه شرعی برای مسلمانان است،گفت:با انفاق کردن اشک ریزان کودکان بی سرپرست را گلریزان کنیم.
وی با اشاره به آیات قرآن افزود :از آنچه خداوند به شما داده است،انفاق کنید.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عزیزی پور رئیس دادگستری سراوان با بیان اینکه ستاد دیه کمک های شایانی را برای آزادی زندانیان انجام داده است، گفت:تلاش ستاد دیه برای کاهش جمعیت کیفری است.
وی با اشاره به اینکه کمک و انفاق کردن یک وظیفه شرعی است،تصریح کرد:با انفاق کردن در راه خدا به شخصی کمک می کنید که به صورت غیر عمد مرتکب جرمی شده است.
انتهای پیام/1675
 
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 1254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *