800
۱
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان:

سالن کیک بوکسینگ شهرستان سراوان چند منظوره است/بدون حضور مربی ورزشی سالن های تمرین باز نخواهد شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان در پی اعتراض برخی از ورزشکاران در خصوص معطوف بودن امکانات ورزشی در سالن کیک بوکسینگ این شهرستان گفت: سالن کیک بوکسینک چند منظوره است.
سالن ورزشی
سالن ورزشی
به گزارش شستون، در تماس تلفنی برخی از ورزشکاران با این پایگاه خبری از ناراضی بودن خود از شرایط سالن های ورزشی در سراوان، متمرکز بودن تمام امکانات ورزشی در سالن کیک بوکسینگ این شهرستان خبر دادند و خواستار پیگیری موضوع از این پایگاه خبری شدند .
موضوع را از طریق اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان پیگیری کردیم.
محمد رضا گمشاد زائی رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه سالن کیک بوکسینگ شهرستان، چند منظوره است، اذعان داشت: رشته های ورزشی بوکس، ووشو، کونگ فو، ایروبیک و آمادگی جسمانی در این سالن فعالیت دارند.
وی در ادامه تکواندو، آمادگی جسمانی، ایروبیک و والیبال را از جمله رشته های فعال برای بانوان در این شهرستان عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان با ییان اینکه استخر شنا به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت:ما از مربیان بانوان خواسته ایم با انعقاد قرارداد فعالیت در این رشته ورزشی را آغاز کنند اما تا کنون هیچ قراردادی برای تابستان منعقد نشده است.
محمدرضا گمشادزایی با توجه حضور کودکان در سالن های ورزشی و تجهیزات ورزشی در سالن ها خاطر نشان کرد: بدون حضور مربی ورزشی  سالن های تمرین باز نخواهد شد.
 
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 1747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *