800
۰
در ادامه تنش آبی در سیستان و بلوچستان؛

قطعی ۲۴ ساعته آب ۵۰۰۰ نفر در شهر سیب/ امور آب و فاضلاب شهر پاسخگو نیست

در حالی سیستان وبلوچستان با تنش کم آبی مواجه است که این مایه حیات در ۲۴ ساعت گذشته در شهر سیب به علت ترکیدگی لوله، آبرسانی به بیش از پنج هزار نفر از شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
قطعی ۲۴ ساعته آب ۵۰۰۰ نفر در شهر سیب/ امور آب و فاضلاب شهر پاسخگو نیست
به گزارش شستون به نقل از عصرهامون؛ قطعی ها و کمبود آب در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان، در حالی زمینه نارضایتی و کلافگی مردم را به دنبال داشته که شهروندان در برخی از نقاط برای تهیه آب مورد نیاز مصرفی خود با مشکل مواجه شده اند.

در حالی زنگ خطر بی آبی و بحران آب هر روز بیشتر از قبل نواخته می شود که این نعمت الهی در پی غفلت برخی از مسئولان به علت ترکیدگی لوله آب به راحتی هدر می رود.
 
طی ۲۴ ساعت گذشته ساکنین شهر سیب به علت ترکیدگی لوله از داشتن آب لوله کشی بی بهره ماندند و طبق تماسی که با مدیر امور آب و فاضلاب این شهر صورت گرفته وی پاسخگو نبود.

این ترکیدگی از روز گذشته باعث شده مردم با معضل بی آبی دست و پنجه نرم کنند در حالی که نیاز  به آب بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و شهروندان با مشکلات ناشی از نبود آب در مصارف خانگی رو به رو هستند.
با این تفاسیر در حالی معضل بی آبی در ۲۴ ساعت گذشته امان ساکنین شهر سیب را بریده است، که در این میان نکته ای که بسیاری از شهروندان از آن گلایه مند هستند که مسئولین نسبت به رفع آن بی تفاوت بودند.
 
آب ۵۰ درصد از ساکنین شهر سیب بر اثر ترکیدگی لوله قطع شده است

حکیم پاهنگ، رئیس شورای اسلامی شهر سیب در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: قسمتی از شبکه انتقال آب در ورودی شهر با مشکل مواجه و آب بیش از ۵۰ درصد از ساکنان در پی این مشکل قطع شده است.
 
وی با بیان اینکه با توجه به مکاتبات و پیگیری های شورای اسلامی، تاکنون نتیجه ای درخصوص رفع مشکل حاصل نشده است، افزود: امور آب و فاضلاب شهرستان در خصوص مشکلات آب شرب شهر سیب بی تفاوت بوده و اقدام خاصی در این خصوص انجام نداده است.
 
لازم بذکر است؛ مدیریت آب و فاضلاب در این خصوص حاضر به مصاحبه با خبرنگار ما نشده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 25866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *