800
۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛

وحدت و هم بستگی برادران شیعه و سنی بهترین جواب به دشمنان است

علی سرگزی گفت: در این اوضاع حساس کشور بهترین کار و جواب به دشمنان ایران اسلامی وحدت و همبستگی برادران شیعه و سنی است.
وحدت و هم بستگی برادران شیعه و سنی بهترین جواب به دشمنان است
به گزارش شستون به نقل از زاهدنیوز، علی سرگزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در بازدید از محل احداث مجتمع فرهنگی میرجاوه بیان کرد: اولین سفر شهرستانی امروز از میرجاوه آغاز شده به دلیل اهمیت این شهرستان و هم مرز با کشور پاکستان که همه ساله میزبان زوار پاکستانی است.

وی افزود: به زودی ساخت مجتمع فرهنگی در این شهرستان آغاز و در این مجتمع فرهنگی تالار و سینما پیش بینی شده است.

سرگزی در ادامه سفر خود به شهرستان میرجاوه نشست بصیرتی با علمای شیعه وسنی این شهرستان داشت و تصریح کرد: در این اوضاع حساس کشور بهترین کار و جواب به دشمنان ایران اسلامی وحدت و همبستگی برادران شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی خودکفایی و قوی بودن مردم ایران را نمی‌خواهند و در این اوضاع نقش علما، معتمدین و متنفذین جهت بصیرت افزایی و روشنگری آحاد مردم علی الخصوص جوانان خیلی مهم است.

جمشیدزهی، فرماندار میرجاوه نیز در این نشست بیان کرد: مردم ولایت مدار میرجاوه همیشه پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود و علمای شیعه وسنی در این شهرستان با وحدت کلمه در کلیه مراسمات حضور دارند و امامان جمعه که صاحبان تریبون هستند باید در بحث وحدت و همدلی و نیز جهاد تبیین نقش آفرینی و جوانان و مردم را آگاه سازی کنند.

وی افزود: دشمن با تحریم و تهدید نتوانسته کاری از پیش ببرد پس جنگ فرهنگی و مذهبی در کشور راه بیندازد و علما باید از طریق تریبون های نماز جمعه مردم را آگاه سازند.


انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 25919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *