800
۰
همزمان در سراسر کشور

مانور زلزله و ایمنی مدارس در سراوان به صدا در آمد

در این مانور دانش آموزان پناه گیری اصولی و همچنین خروج اضطراری در زمان بحران را آموزش می بینند، در این مانور مکان های امن، وسایل سازه ای و غیر سازه ای و همچنین ایمنی دانش آموزان مدنظر قرار خواهد گرفت.
مانور زلزله و ایمنی مدارس در سراوان به صدا در آمد
به گزارش شستون؛ مانور زلزله و ایمنی مدارس به طور همزمان در سراسر کشور در شهرستان سراوان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان صورت گرفت. در این مانور دانش آموزان، پناه گیری و خروج اضطراری را تمرین می کنند.

دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: با توجه به اینکه مدارس یکی از مراکز تجمعی می باشد و در زمان حوادث به خصوص زلزله آسیب زیادی متوجه دانش آموزان خواهد شد، از این جهت، جمعیت هلال احمر با همکاری آموزش و پرورش در تمامی مدارس و به صورت محوری در یکی از مدارس شهرستان سراوان مانور زلزله را در جهت آموزش دانش آموزان تمرین خواهند کرد.

وی افزود: در این مانور دانش آموزان پناه گیری اصولی و همچنین خروج اضطراری در زمان بحران را آموزش می بینند، در این مانور مکان های امن، وسایل سازه ای و غیر سازه ای و همچنین ایمنی دانش آموزان مدنظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 25994
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *