800
۰
در پی استعفای رئیس هیئت تکواندو سراوان؛

سعید سپاهی به عنوان سرپرست هیئت تکواندو سراوان معرفی شد

سعید سپاهی استاد تربیت بدنی مراکز علمی شهرستان سراوان به عنوان سرپرست هیئت تکواندو این شهرستان معرفی شد.
تکواندو
تکواندو
به گزارش شستون، عصر گذشته در پی استعفای رئیس هیئت تکواندو شهرستان سراوان برای سامان بخشیدن به اوضاع فعلی ورزش تکواندو سراوان، نشستی به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان با تکواندو کاران  گرفته شد.
در ابتدای نشست محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان از تمامی افراد حاضر در این نشست خواست تا راه کارها و پیشنهادات خود را برای بهبود ورزش تکواندو شهرستان ارائه دهند.
هریک از حاضرین در نشست به نداشتن چارت سازمانی، ضعف مدیریت، مشخص نبودن وظایف و بها ندادن به افرادی که در هیئت تکواندو دارای مسئولیت بودند، اتفاق نظر داشتن و خواهان یک برنامه ریزی صحیح برای این هیئت شهرستانی شدند.
همچین به تفکیک شدن رده های سنی برای آموزش و پیشرفت تکواندو کاران از سوی افراد حاضر در نشست تأکید شد.
عبدالستار درزاده سرجو رئیس مستعفی هیئت تکواندو شهرستان سروان در پاسخ به سوال یکی از حضار که دلیل اصلی استعفای وی را پرسید، همگام نبود اعضای هیئت تکواندو  را به عنوان دلیل استعفای خود برشمرد.
در پایان هم به اتفاق نظر تمامی اعضای حاضر در نشست مقرر شد چند نفر برای ریاست این هیئت کاندید شودند که عبدالستار درزاده سرجو و سعید سپاهی به عنوان کاندید نام نوشتند که در این انتخابات سعید سپاهی استاد تربیت بدنی مراکز علمی شهرستان سراوان بیشترین رأی را به خود اختصاص داد و به عنوان سرپرست هیئت تکواندو معرفی شد.
 

انتهای پیام/1319
 
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 4158
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *