800
۰
در مراسم هفته وحدت عنوان شد:

اختلاف، سم مهلک دنیای اسلام/هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه و نفاق

امام جمعه اهل سنت جالق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اختلاف سم مهلک دنیای اسلام است.
yhtrhjr
yhtrhjr
به گزارش شستون؛ مراسمی به مناسبت هفته وحدت با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان، مولوی رئیسی امام جمعه اهل سنت شهرستان جالق، پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان، شاه میری بخشداری شهرستان جالق و جمعی از مردم در شهرستان جالق برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم (ص) با ولادت خود در این روزها تاریکی ها و بت پرستی ها را از بین می برد.
وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان است، افزود: هم یاری و همدلی مردم ایران در 38 سال انقلاب اسلامی نوعی وحدت است.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه مردم با پیروی از رهبر انقلاب راه درست را انتخاب کرده اند، اظهار داشت: رهبر علاوه بر هدایت ایران هدفش هدایت دنیای اسلام است.
وی با اشاره به اینکه قرآن کریم و اهل بیت پیامبر موجبات وحدت بین مسلمین هستند، اذعان داشت: ما مسلمانان باید هوشیار باشیم که دشمنان اسلام ما را از فلسطین که قبله اول مسلمانان است، غافل نکنند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) عنوان کرد: آمریکا شیطان بزرگ است.
وی در پایان با بیان اینکه جونان و نوجوانان آینده ساز این مملکت هستند، گفت: انقلاب اسلامی که مبتنی بر دین اسلام است در جهان مانند نوری می درخشد.

در این مراسم مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه اهل سنت شهرستان جالق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اختلاف سم مهلک دنیای اسلام است.
وی با بیان اینکه ماه ربیع الاول بهار نبوت است، اظهار داشت: قرآن اولین اقدام پیامبر اکرم بعد از بعثت است.
مولوی رئیسی در پایان با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد فساد اخلاقی و تفرقه بین مسلمانان است، گفت: ما با بیش از 50 کشور اسلامی توان مقابله با اسرائیل و دشمنان را پیدا نکرده ایم.
انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 4395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *