800
۰
امام جمعه سراوان:

بهره برداری از معتمدین بهترین الگوی امنیت پایدار مردمی در جنوب شرق

امام جمعه سراوان گفت: بهره برداری از معتمدین در جهت دفاع از مرزها بهترین الگوی امنیت پایدار در جنوب شرق است.
hfghjfgj
hfghjfgj
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون با بیان اینکه بهره برداری از معتمدین در جهت دفاع از مرزها بهترین الگوی امنیت پایدار در جنوب شرق است، گفت: دشمنان قصد از بین بردن امنیت مردم را در شهرستان سراوان دارند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم سراوان نگاه مثبتی به رهبری و جمهوری اسلامی ایران دارند و برای دفاع از تمامیت ارضی کشور آماده اند.
امام جمعه سراوان با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در جهت بهره برداری از معتمدین با رویکرد شهید سردار شوشتری اظهار داشت: امروز با همیاری و همدلی بین علما و مردم شاهد اقتدار بیشتری در کشور ایران هستیم.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: نزدیکترین مردم به مقام ائمه و پیامبران جهاد گران در راه خدا هستند.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در ادامه اذعان داشت: یک ساعت بیداری برای دفاع از کیان اسلامی برابر با شصت سال عبادت است.
وی با بیان اینکه دشمنان از تمام توان خود برای ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی استفاده می کند، افزود: امروزه با تدابیر دولت مردان و همراهی خوبی که مردم دارند ما از امنیت پایداری برخوردار هستیم.
امام جمعه سراوان در پایان گفت: با اتکا به اقتصاد داخلی کشور سرمایه خود را در بیرون صرف نکنیم و کالاهای مورد نیاز را خودمان تولید کنیم.
 
انتهای خبر/1675
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 5073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *