800
۰
امام جمعه سراوان:

رشد و نمو دانش آموزان در سایه همزیستی و خوش اخلاقی/دانش آموزان مبتکر و خلاق حمایت شوند

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: دانش آموزانی که از نوع آوری و خلاقیت بیشتری برخوردار هستند، توسط مربیان و اولیا حمایت شوند.
h
h
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در گفت گو با شستون با بیان اینکه رشد و نمو دانش آموزان در سایه آشنا کردن آنها با هم زیستی مسالمت آمیز انجام می شود، گفت: مشورت گرفتن و مشارکت اولیا دانش آموزان در مدرسه کار پسندیده ای است.
وی با اشاره به بیانات امیر مومنان علی (ع) افزود: بهترین مشورت، مشورت کردن با صاحبان عقل و تجربه است.
امام جمعه سراوان با بیان اینکه اولیا باید توجه بیشتری به اخلاق محوری و همزیستی مسالمت آمیز دانش آموزان با هم کلاسی های خود داشته باشند، بیان داشت: دانش آموزانی که از نوع آوری و خلاقیت بیشتری برخوردار هستند، باید توسط مربیان و اولیا تشویق و حمایت شوند.
وی در ادامه گفت وگو با اشاره به اینکه قرآن بهترین کتاب آسمانی ما مسلمانان است، خاطر نشان کرد: پای بند بودن دانش آموزان  به مسائل دینی و قرآنی برای جامعه مطلوب است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان با بیان اینکه اولیا و مربیان می توانند در مسائل فرهنگی و عمرانی و بررسی وضعیت دانش آموزان در مدرسه نقش مهمی داشته باشند، گفت: با توجه کردن به اصول دینی ما شاهد بالندگی دانش آموزان در کشور خواهیم بود.
 
انتهای خبر/1675
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 4825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *