800
۰
همزمان با سراسر کشور؛

طنین انداز شدن گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس سراوان+ تصاویر

صبح امروز همزمان با آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گلبانگ انقلاب در مدارس سراوان طنین انداز شد.
لتقیتلبت
لتقیتلبت
به گزارش شستون، همزمان با سراسر کشور گلبانگ سی و هشتمین سالگرد بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان سراوان با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی، خانواده های شهدا، فرهنگیان و دانش آموزان نواخته شد. حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک سی و هشتمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در واقع انقلاب به مرحله کمال خود رسیده است.
وی بابیان نقش آفرینی معلمین و فرهنگیان در راستای منتقل کردن تجربیات انقلاب به دانش آموزان و نسل جدید جامعه، افزود: عزت، استقلال و پیشرفت در عرصه دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران را در گرو نقش موثر دانشجویان، علما، روحانیون و فرهنگیان در روشنگری و بصیرت افزایی است.
امام جمعه شهرستان سراوان به دستاوردهای نظامی، دفاعی و پزشکی اشاره کرد و افزود: اکنون جزو هشت کشور صدر جهان  در بحث تولید و ساخت موشک های نقطه زن قرار داریم که پیام آور شعار ما می توانیم است. حجت الاسلام والمسلمین دهقان اذعان داشت:امروزه ملت جمهوری اسلامی ایران بر سرنوشت خود تصمیم می گیرد که نشانگر استقلال، آزادی و مشروعیت جمهوری اسلامی در کشور است که   حفاظت، سیانت و توان بخشی به نظام و انقلاب نیازمند تلاش همگانی است.
وی همچنین یکی از راه های حفاظت از انقلاب اسلامی را اتحاد و انسجام اسلامی و حضور در صحنه های انقلاب برشمرد و حضور گستره و پرشور مردم در راه پیمایی 22 بهمن را مشتی محکم بر دهان یاوه گویان دانست.
امام جمعه شهرستان سراوان تصریح کرد: دشمن سعی در آسیب وارد کردن به کشور را با اختلاف و نفوذ میان تمامی اقشار جامعه دارد و قصد سست کردن ایمان، اعتقاد و ارزش ها میان جوانان را دارد که باید فرهنگ ایثار، شهادت، ایستادگی  مقابل ظلم را همواره در قشر جوان زنده نگاه داریم. ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان آرامش در تحصیل دانش آموزان را ثمره خون پاک هزاران شهید دانست که در این عرصه ها جان فشانی کردند.
وی افزود: امروزه تحقق آرمان های متعالی انقلاب، حفظ میراث غنی انقلاب اسلامی که یادگار امام (ره) است، در سنگر تعلیم و تربیت به میراث داران و نسل های بعدی انتقال پیدا کرد.
مدیر آموزش و پرورش سراوان تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، میراث غنی و ارزشمند را به نسل پویا و فعال که همان دانش آموزان هستند هدیه کردیم.
دهواری تحقق ارزش ها و آرمان های متعالی انقلاب را مستلزم تلاش همه جانبه برای تمامی ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی بیان کرد و ادامه داد: عرصه تعلیم و تربیت از مهم ترین ساعات تعالی همه جانبه و ابزار جدی برای ارتقای ارزش های اسلامی درعرصه های مختلف است.
وی خاطر نشان کرد: تحقق آرمان های انقلاب مانند احیای تمدن های عظیم فرهنگی، حضور سازنده و فعال و پیشرو در میان ملت های  دنیا، کسب آمادگی برای برقراری عدالت و اعتدال و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان های عالم، متقی و آزاده است.           اجرای سرود ۲۶۰ نفری دانش آموزان مدرسه نمونه حضرت فاطمه(س)، یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، نمایشگاه صنایع دستی و هنری دانش آموزان، گرامیداشت شهدای آتش نشان، ورک شاپ از دیگر برنامه های آیین محوری گلبانگ انقلاب در شهرستان سراوان بود. افتتاح نمایشگاه کتاب در سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از دیگر برنامه های روز اول دهه مبارک فجر بود.    
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 5184
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *