800
۰
فرماندار سراوان خبر داد:

افزایش 30 درصدی داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سراوان

فرماندار سراوان ازرشد و افزایش 30 درصدی داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراوان خبر داد.
dgsgs
dgsgs
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ازرشد و افزایش 30 درصدی داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سراوان خبر داد و گفت:  1 هزار و 80 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابی شهرستان سراوان ثبت نام کرده اند.
 
وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبانه از سی ام اسفندماه لغایت ساعت 24 ششم فروردین ماه ادامه داشته است، افزود: 1هزار و 80 نفر در ستاد های انتخاباتی فرمانداری و بخشداری های شهرستان سراوان ضمن ثبت نام، خود را برای رقابت 29 اردیبهشت ماه با هدف رسیدن به کرسی پارلمان های محلی شوراهای شهر و روستا آماده کرده اند.

نارویی در ادامه بیان داشت: از مجموع 1 هزار و 80  داوطلب ثبت نام کرده در شوراها 118 نفر برای شهرهای سراوان، جالق، محمدی، گشت و سیرکان و 962 نفر برای 184 روستای شهرستان سراوان بوده است.

فرماندار سراوان در ادامه افزود: به لحاظ نسبتی 1هزار و 57 نفرمرد و 23 نفر زن و از نظر سنی 799 نفر در سنین 30 تا 51 سال و دیگر افراد ثبت نام کننده تا سن 75 سال خواهند بود.

درویش نارویی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات  سراوان در پایان با بیان اینکه در میان ثبت نام کنندگان 142 نفر لیسانس، 23 نفر فوق لیسانس، 2 نفر دکترا و هفت نفر تحصیلات حوزوی دارند، گفت: بقیه افراد ثبت نام کننده دارای سواد خواندن و نوشتن هستند.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 6068
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *