800
۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد:

برق بیمارستان رازی سراوان وصل شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان از وصل شدن برق بیمارستان رازی سراوان خبر داد.
بذایا
بذایا
رضارضازاده مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان دقایقی پیش در گفت و گو با شستون از وصل شدن برق بیمارستان رازی سراوان به برق شهری خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: به محض وقوع نوسانات در شبکه برق بیمارستان رازی سیستم برق اضطراری بیمارستان فعال شد تا روند ارائه خدمات به بیماران در اتاق عمل و بخش های ویژه دچار اختلال نشود.
وی بیان داشت: در حال حاضر علاوه بر بیماران بستری در بخش های درمانی مختلف تعداد  23 بیمار نیز در بخش های ویژه شامل ICU و CCU وبخش نوزادان بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه با اعمال مدیریت بالینی و فنی هیچیک از خدمات اورژانسی بیمارستان دچار اخلال نشده است.
وی با تشکر از حضور مدیریت به موقع فرماندار و همچنین همکاری صمیمانه شرکت برق شهرستان و استان با سامانه بهداشت و درمان سراوان گفت: مدیریت این موضوع نوسانات برق و پیشگیری از وقوع بحران ناشی از همکاری موفق بین بخشی و مشارکت آگاهانه هموطنان عزیز بود.
رضا زاده با اشاره به پخش شایعاتی در فضاهای مجازی که زمان قطع برق در بیمارستان را  چهار روز قبل اعلام کرده اند، گفت: توصیه جدی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به تمامی مدیران حوزه بهداشت و درمان این است که بدون توجه به فضاسازی ها و هیاهوهای تبلیغاتی, خط خدمت به مردم و بیماران را پی گیری کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان تصریح کرد: ساختمان فعلی بیمارستان رازی سراوان در سال 1350 با 25 تخت مصوب، افتتاح شده است و در این مدت تعداد تخت های فعال به منظور پاسخگویی به نیاز جمعیت رو به رشد شهرستان سراوان به 162  تخت افزایش یافته است.
وی با اشاره به اقدامات گسترده ای که بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در ارتقاء فضاهای بستری صورت گرفته است، اذعان داشت: اگر چه راه حل اصلی برای تامین تخت بستری مورد نیازشهرستان سراوان راه اندازی بیمارستان جدید این شهرستان می باشد اما به منظور استمرار ارائه خدمات در بیمارستان فعلی بیش از 8 میلیارد ریال در 2 سال اخیر صرف بهسازی, بازسازی و زیباسازی این بیمارستان شده است و با اتمام طرح بهسازی اتاق های عمل این میزان به 10 میلیارد ریال خواهد رسید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان گفت: با پی گیری  وزارت بهداشت روند ساخت بیمارستان جدید شهرستان سراوان با سرعت ادامه دارد و بر اساس اطلاعات دریافتی از مجری طرح بیمارستان یعنی اداره کل راه و شهرسازی استان میزان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان 70 درصد می باشد.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 6076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *