800
۰
استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم سراوان:

بیکاری عامل سوء تدبیر است/ سیستم عملیات شهری گاز رسانی را در سراوان راه اندازی می کنم

استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم سراوان گفت: هر فارغ التحصیل باید به مرجعی جهت نقش آفرینی تبدیل شود.
rfhdfg
rfhdfg
به گزارش شستون،  نشست و دیدار مردمی با حضور هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان و هیآت همراه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این نشست علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان بیکاری و طلاق را عامل سوء تدبیر دانست و گفت: حکومت زایش اراده ملت است و همه باید نقش فعالی داشته و از کنار آسیب ها و خسارات رنج آور نباید عبور کنیم.
وی مشارکت مردم را آرمانی ترین شرایط دولت دانست و اظهار داشت: ایران هراسی توسط رسانه های بیگانه که در پی تغییر نگاه جهان به کشور بودند شایسته ایران نیست.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هر فارغ التحصیل باید به مرجعی جهت نقش آفرینی تبدیل شود نه اینکه دغدغه ای برای دولت و خانواده شود، افزود: اعتماد مردم سرمایه امنیت در استان است.
وی نگاه رسوب یافته نا امنی را عامل گریز سرمایه گذاران از استان دانست و تصریح کرد: توان اطلاعاتی با دقت و اشراف کامل نیروهای مسلح بر عوامل شرور عامل امنیت در استان است.
هاشمی با اشاره به سوفال کلپورگان سراوان اذعان داشت: سوفال کلپورگان که سفارش یک سال قبل از تولید را به خود اختصاص می دهد باید مرکز تولید شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: خواسته من از شما این است که سراوان را مقصد گردشگری استان کنید.
استاندار سیستان و بلوچستان بالاترین نرخ فعالیت غیر رسمی، کشفیات مواد مخدر. قاچاق انسان و خروج سوخت را به سراوان اختصاص داد و عنوان کرد: نیروهای امنیتی می توانند نقش مهمی را در راستای کاهش این جرایم ایفا کنند.
وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب شوراها دقت زیادی داشته باشند، تصریح کرد: آنچه مطلوب است حضور حداکثری مردم در انتخابات است که موجب حضور حداکثری دولت به این استان می شود و سیستان و بلوچستان رکورد دار مشارکت مردمی در انتخابات است.
هاشمی در پایان اظهار داشت: من قول می دهم که سیستم عملیات شهری گاز رسانی را در سراوان راه اندازی کنم تا شهروندان سراوانی از گاز فشرده مخزن دار  که یک ابداع نوین بهره ببرند.


انتهای پیام1675/
 
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 6428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *