800
۰
در جلسه ستاد ساماندهی جوانان مطرح شد

گلایه مندی از عدم حضور مدیران در ستاد ساماندهی/ تدوین برنامه های هدفمند برای جوانان

فرماندار شهرستان سراوان از عدم حضور مدیران در جلسه ستاد ساماندهی این شهرستان گلایه کرد.
ن
ن
به گزارش شستون، جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان سراوان با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره ورزش و امور جوانان و تعدادی از مدیران و جوانان در دفتر فرماندار سراوان برگزار شد.
درویش نارویی فرماندار سراوان در این نشست ضمن انتقاد از روند برگزاری این نشست، گفت: با توجه به تنوع ظرفیت ها و آسیب های موجود در شهرستان انتظار می رفت برنامه ریزی بهتری جهت برگزاری ستاد ساماندهی جوانان انجام شود تا فرصت برای حضور تمامی مسئولان فراهم می شد.
وی همچنین به عدم حضور بعضی از مسئولین در ستاد ساماندهی گلایه مند بود و اذعان داشت: قبل از برگزاری نشست باید برنامه های هدفمند توسط دبیر ستاد ساماندهی تدوین و سپس در ستاد ساماندهی جهت بررسی و جمع بندی مناسب در اختیار مسئولان قرار گیرد.
فرماندار سراوان با اشاره به اینکه اوقات فراغت فقط در حوزه ورزش تعریف نشده است، ادامه داد: جمعیت هدف دارای گرایش های متوعی هستند و باید از تمامی امکانات دولتی و غیردولتی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.
نارویی همچنین به ظرفیت سنجی در حوزه های مختلف تأکید کرد تا با ساماندهی مناسب از امکانات و بستر های موجود بهره کافی برده شود.
وی به مشارکت به نقش موثر مدارس دینی در کاهش آسیب های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت اشاره کرد و فضای مجازی را فرصت مناسبی دانست که با مدیریت صحیح بتوان با برگزاری کلاس های آموزشی زمینه شغل را برای جوانان فراهم کرد.
 
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 7425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *